Түлектерге психологтың кеңесі. » Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп
Алматы облысы
білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"№1 Жамбыл атындағы орта мектебі"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72773) 99-1-64
Есепші бөлімі:
+7(72773) 99-1-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
09
май
2022

Түлектерге психологтың кеңесі.

Түлектерге психологтың кеңесі.


Қарау кезінде психологиялық стресс әрдайым болады. Бұл жағдайда стресс ағзаның мүлдем қалыпты реакциясы.


Жеңіл эмоционалды толқулар пайдалы, олар жұмысқа оң әсер етеді және ақыл-ой белсенділігін арттырады. Бірақ шамадан тыс эмоционалды стресс көбінесе керісінше әсер етеді.


Мұның себебі, ең алдымен, оқиғаға деген жеке көзқарас. Сондықтан жағдайға барабар қатынасты қалыптастыру маңызды. Бұл түлектерге емтиханға дайындық пен оны өткізу үшін күштерді саналы түрде бөлуге, ата-аналарға баласына дұрыс көмек көрсетуге көмектеседі.


Емтихандар өмірдің көптеген қиындықтарының бірі болып табылады, олардың көпшілігі әлі де өтпейді. Көңілді көтермеу үшін шараға тым үлкен мән бермеңіз.


Дұрыс көзқараспен емтихандар өзін-өзі растау құралы бола алады және жеке өзін-өзі бағалауды арттырады.


Алдын ала мақсат қойыңыз. Ешкім әрқашан мінсіз бола алмайды. Жетістіктер әрқашан идеалға сәйкес келмесін, бірақ олар сіздің жеке өздеріңіздікі.


Қателіктерден қорықпаңыз. Ештеңе істемейтін адам қателеспейтіні белгілі.


Табысты адамдар өмірде сәтсіздікке жол бермеуге тырысатындарға қарағанда көп нәрсеге қол жеткізеді.


Көз жеткізіңіз: мектепте оқитындардың барлығы қорытынды емтихандарды тапсыра алады. Барлық тапсырмалар мектеп бағдарламасына негізделген. Дұрыс дайындалғаннан кейін міндетті түрде емтихан тапсырасыз.


Кейбір пайдалы амалдар


Бастамас бұрын, назар аудару керек - тынығып, тыныштандырыңыз. Тыныштандырылған концентрация интенсивті, шектеулі назарға қарағанда әлдеқайда тиімді.


Емтиханның ережелерімен және рәсімдерімен алдын-ала танысу емтиханға таңданудың әсерін жояды. Тапсырмаларды шешуге үйрету әр түрлі тапсырмаларды орындауға, уақытты есептеуге көмектеседі.


Емтиханға дайындалу көп уақытты қажет етеді, бірақ бұл барлық уақытты қажет етпеуі керек. Егер сіз ұзақ уақыт бойы қажымас жұмыс жасасаңыз, назар мен концентрация әлсірейді. Психикалық белсенділікті қозғалыс белсенділігіне өзгертіңіз. Артық жұмыс жасамас үшін серуендеуге және сүйікті хоббиіңе алаңдаудан қорықпа, бірақ өзгерісті сүйретпеңдер! 40-50 минуттық сабақтан кейін 10-15 минуттық үзіліс жасау оңтайлы.


Мидың белсенді жұмысы үшін көп сұйықтық қажет, сондықтан қарапайым немесе минералды су, жасыл шай ішу пайдалы.


Ұйқы мен демалуды қадағалаңыз. Психикалық стресстің жоғарылауымен ұйқы уақытын сағатына көбейту керек.


Есте сақтау жөніндегі нұсқаулық


Ең бастысы - қайталауды уақытында тарату.


Ұсынылған дәрілерді 15-20 минут ішінде, 8-9 сағаттан кейін және 24 сағаттан кейін қайталаңыз.


Материалды ұйқыдан 15-20 минут бұрын және таңертең жаңа бастарда қайталау пайдалы. Әр қайталау кезінде қателерді түсініп, қиын жерлерге назар аудару керек.


Егер сіз материалды мәтінге жақын өз сөзіңізбен қайталасаңыз, қайталау тиімді болады. Егер 2-3 минут ішінде материалды еске түсіру мүмкін болмаса, мәтінге сілтеме жасаған дұрыс.


Ақпаратты ұзақ мерзімді жадқа аудару үшін қайталаулар арасындағы уақыт аралығын біртіндеп арттырып, бір-екі күннен кейін қайталаулар жасау керек. Бұл әдіс ұзақ уақыт есте сақтауға мүмкіндік береді.


Балаңызға қиын дайындық кезеңінде және емтихан кезінде қалай көмектесе аласыз


Емтихан барысы туралы ақпараттың болуы


Түсіну және қолдау, сүйіспеншілік және оның күшіне сену


Қорлауды қабылдамаңыз, балаға сеніңіз.


Егер студент музыкамен жұмыс жасағысы келсе, оған кедергі жасамаңыз, оны сөзсіз музыка етіп ұйымдастырыңыз.


Емтиханға дайындалу


Қай оқу материалын қайталау керек екенін талқылаңыз. Бірге дайындық жоспарын жасаңыз.


Бірге «аспан» немесе «үкі» түлегін анықтаңыз. Егер «жылқы» - негізгі дайындық күндіз, ал «үкі» болса - кешке өткізіледі.


Жазу емтихандарын жаттықтыру. Жалған емтиханның ұзақтығын белгілеңіз (3 немесе 4 сағат), бітірушінің көңілін қалдырмайтын жұмыс жағдайларын ұйымдастырыңыз. Қателерді түзетуге және олардың неліктен пайда болғанын талқылауға көмектесіңіз.


Режимді ұйымдастыру (емтихандарға дайындық кезінде уақыт пен күшті баласына тиімді басқаруға ата-анасы көмектеседі.


Дайындық кезінде бала үнемі үзіліс жасап тұруы керек.


Балаңызға емтиханға дейін кешке ол ертерек дайындықты тоқтатып, серуендеуге және уақытында ұйықтауға болатындығын шешіңіз. Соңғы он екі сағат білім алуға емес, денені дайындауға жұмсалуы керек.