АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС: БАЛАЛАРҒА ЕМЕС ДАЙЫНДАУҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ КЕРЕК » Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп
Алматы облысы
білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"№1 Жамбыл атындағы орта мектебі"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72773) 99-1-64
Есепші бөлімі:
+7(72773) 99-1-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС: БАЛАЛАРҒА ЕМЕС ДАЙЫНДАУҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ КЕРЕК
12
май
2022

АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС: БАЛАЛАРҒА ЕМЕС ДАЙЫНДАУҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ КЕРЕК

АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС: БАЛАЛАРҒА ЕМЕС ДАЙЫНДАУҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ КЕРЕК


1. Баланың емтиханға қанша ұпай алатынына алаңдамаңыз және емтиханнан кейін баланы сынамаңыз. Балаңызды ұпай саны оның қабілеттерін дұрыс өлшеу емес деп ойлауға шақырыңыз.


2. Емтихан қарсаңында балаңыздың мазасыздығын көтермеңіз- Бұл тест нәтижесіне теріс әсер етуі мүмкін. Бала әрдайым ата-ананың толқуымен өтеді, ал егер шешуші сәтте ересектер өздерінің эмоцияларына төтеп бере алса, онда жас ерекшеліктеріне байланысты бала эмоционалды түрде «босайды».


Балаларды жігерлендіріңізоларды жақсы орындағаны үшін мадақтаңыз.

Өздеріне деген сенімділікті арттырады, бала сәтсіздіктен қаншалықты қорқатын болса, қателіктер соғұрлым көп болады.

Баланың сезімін бақылаңыз, сізден басқа ешкім уақытылы байқай алмайды және шамадан тыс жұмыстарға байланысты баланың жағдайының нашарлауына жол бермейді.

Балаңыздың жаттығу режимін қадағалаңыз, артық салмаңызоған демалуға сабақтарды ауыстыру керектігін түсіндіріңіз.

Үйде жаттығуға ыңғайлы орынмен қамтамасыз етіңіз, үйде ешкім жол бермейтініне көз жеткізіңіз.

Баланың тамақтануына назар аударыңыз:интенсивті психикалық стресс кезінде оған қоректік және әр түрлі диета және теңдестірілген дәрумендер кешені қажет. Балық, сүзбе, жаңғақтар, кептірілген өрік және т.б. сияқты өнімдер. миды ынталандыру.

Балаларға тақырыптарды ұйымдастыруға көмектесіңіз күндізгі жаттығулар.

Балаңызды емтиханға дайындық техникасымен таныстырыңыз. Барлық нақты материалды есте сақтаудың қажеті жоқ, тек негізгі ойларға қарап, материалдың мағынасы мен қисынын түсіну керек. Жоспарға сәйкес зерттелген материалды ұйымдастыра отырып, қысқаша сызбалық мәлімдемелер мен кестелер жасау өте пайдалы. Егер ол қалай білмесе, оны іс жүзінде қалай жасау керектігін көрсетіңіз. Негізгі формулалар мен анықтамаларды қағазға жазып, үстелге, төсекке, асханаға және т.б. іліп қоюға болады.

Тақырыпқа түрлі тест тапсырмаларын дайындаңыз (Қазір тест заттарының көптеген жинақтары бар). Тестілеуге арналған баланың тренажері үлкен маңызға ие, өйткені бұл форма әдеттегі жазбаша және ауызша емтихандардан өзгеше.

12. Тест тапсырмалары бойынша жаттығу кезінде алдын ала Балаңызға уақытында бағыттауға және оны таратуға үйретіңіз. Сонда бала барлық сынақ кезінде шоғырлануға дағдыланады, бұл оған тыныштық беріп, қажетсіз уайымнан арылтады. Егер бала сағат тағып жүрмесе, оған емтиханға арналған сағатты беруді ұмытпаңыз.


Емтихан қарсаңында балаңызға жақсы демалыңыз, ол жақсы демалып, ұйықтауы керек.

Балаларды емтихан кезінде мыналарға назар аударуға шақырыңыз.:

• Сұрақты соңына дейін мұқият оқып шығыңыз және оның мәнін түсініңіз (тестілеу кезіндегі әдеттегі қате - оны соңына дейін оқымау, алғашқы сөздер бойынша жауап беруді ұсынады және оны енгізуге асығуда);


• Егер сіз сұрақтың жауабын білмесеңіз немесе сенімді болмасаңыз, оны өткізіп жіберіңіз де, кейінірек оған оралу үшін белгілеңіз,


Егер мен қойылған сұраққа жауап бере алмайтын болсам, менің түйсігіме сүйеніп, мүмкін нұсқаны көрсету керек.


Есіңізде болсын: ең бастысы - баланың стресстері мен мазасыздығын азайту және сабақтарға қолайлы жағдайлар жасау.


Отбасылық психотерапия.

Жасөспірімге емтиханға байланысты стрессті жеңуге қолдау көрсету үшін қолайлы психологиялық жағдай жасау қажет. Мұндай орта келесі әдістермен жасалады:


Ата-аналар мен бала арасындағы жиі байланыс оның сабақтары арасында, бірге тамақтану, кешке ұйықтар алдында.


Күннің оң нәтижелерін бірігіп және күнделікті қорытындылау - кешке шай ішу арқылы балаңызға бір күнде сіз үшін ең сәтті болған нәрсені айтуға және емтиханға дайындалудағы жетістіктері туралы айтуын сұрай аласыз. Әр сәттілік өзара жігерлендіреді.


Емтихан тапсыру кезінде баламен өткен жетістіктері туралы естеліктерімен бөлісті.


Сіз балаға емтихандардағы және басқа сынақтардағы өз тәжірибеңіз туралы және оларды сәтті жеңу тәжірибесі туралы айта аласыз.


Баламен қарым-қатынас стилі - оптимистік, әдемі, әзілге толы.


Кез-келген кәсіпте сәттілікке алғашқы қадам - бұл психологиялық көзқарас., қойылған мақсатқа жететініне толық сенім. Баланы сәттілікке, сәттілікке дағдыландыру керек, бірақ сонымен бірге алаңдаушылық білдіретін адамдардың нәтижелі жұмыс істеуіне кедергі келтіретін себептердің бірі олардың белгілі бір іс-әрекеттерді орындауға емес, ықтимал салдары қандай болатынына көбірек көңіл аудару екендігі белгілі. Сондықтан «маған өте жақсы баға алу керек», «мен барлық жағдайда жауап беруім керек» сияқты мақсат қою тиімсіз, нақты: «Мен теореманы дәлелдеуге немесе проблеманы шешуге тура келеді ...» деп тұжырымдау жақсы.


Оқушы үшін сәтсіздікке ұшырау мүмкіндігі оның өмірінің сәтсіздігінің, адамгершілігінің төмен деңгейінің көрсеткіші болады. Бұл қабылдау арқылы емтихан енді белгілі бір білім сынағы ғана емес, адамды өзін-өзі бағалаудан, басқалардың көз алдында құрметтеу қабілетінен айыратын кедергі болып табылады.Бұл сезіну құқығына арналған сынақадам арқылы.


Бұған жол бермеу үшін, ата-аналар, балаңыздың күшті жақтарына сенімді болуыңыз керек. Артында сенімді арт, сүйіспеншілікке толы адамдар болғанда, өзіңізді сенімді сезіну оңай. Балаларын жақсы көрмейтін ата-аналар жиі кездесетін жағдай емес, бірақ ата-ана махаббатына толық сенімді жасөспірімдер онша көп емес. Бұл қайшылық жай түсіндіріледі. Жақсы ата-аналар көбінесе кемшіліктер туралы айтады және қателіктерді айтады. Сіз ересектерсіз, сіз бала түсінеді деп ойлайсыз, бірақ жасөспірімдер сөздердің тікелей мағынасын басшылыққа алады. Өз кемшіліктері туралы және махаббат, эмоционалды қолдау, назар аудару және материалдық емес қамқорлық туралы жиі ести отырып, балалар бәріне күмәндана бастайды

(өзіне деген қарым-қатынаста, өзін-өзі бағалауда).


Балаңызға өмірлік жағдайларға қарамай, оны жақсы көретінін айтуға қорықпаңыз, сіздің сезімдеріңіз туралы айтыңыз, олар жай лекциялардан немесе ұзақ түсіндірулерден гөрі түсінікті («Сіз сабақ үйренуіңіз керек», «Бұлай істеуді тоқтатыңыз