№1 Жамбыл атындағы орта мектебінің психологиялық қызмет көрсету кабинетінің І -жарты жылдық бойынша 2021--2022 оқу жылында жүргізілген жұмыстарына талдау есебі » Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп
Алматы облысы
білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"№1 Жамбыл атындағы орта мектебі"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72773) 99-1-64
Есепші бөлімі:
+7(72773) 99-1-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » №1 Жамбыл атындағы орта мектебінің психологиялық қызмет көрсету кабинетінің І -жарты жылдық бойынша 2021--2022 оқу жылында жүргізілген жұмыстарына талдау есебі
04
апрель
2022

№1 Жамбыл атындағы орта мектебінің психологиялық қызмет көрсету кабинетінің І -жарты жылдық бойынша 2021--2022 оқу жылында жүргізілген жұмыстарына талдау есебі


№1 Жамбыл атындағы орта мектебінің психологиялық қызмет көрсету  кабинетінің  І -жарты   жылдық  бойынша   2021--2022   оқу  жылында  жүргізілген   жұмыстарына   талдау  есебі




     №1 Жамбыл   атындағы  орта мектебінде  психологиялық   қызмет  кабинеті жұмыс  атқарады. Екі   психолог  жұмыс  істейді. 

/ҚР Конституциясы,  Балалар құқығын қорғау Конвенциясы   ,ҚР Білім   туралы заңы, ҚР Неке және отбасы  туралы, Психологтың әдеп кодексі, Алматы  облысы әкімінің 2015 жыл ғы 06  ақпанда 61 қаулысы , Қазақстан Республикасы  Білім  және ғылым   министрлігінің 2020 жылғы 30  сәуірдегі № 169   бұйрығын негізге  алып / 

2021-2022  оқу  жылына   жылдық  жоспар  құрылып   сол  бойынша  жұмыс   атқарылуда.

   №1 Жамбыл атындағы орта мектебінде  психологиялық қызмет көрсету  кабинеті  5   бағыт бойынша жұмыс атқарады

Профилактика (ағартушылық)

Психодиагностика

Психо түзету, дамыту

Консультация

Әлеуметтік  диспетчерлік   бағыт

Психологиялық  қызметтің   мақсаты:  Білім  алушылардың   психологиялық   денсаулығын  сақтау,   қолоайлы   әлеуметтік-психологиялық  жағдай   жасау  және  білім   беру  үдерісіне  қатысушыларға   психологиялық  қолдау  көрсету.



Оқушылардың ішкі жан дүниесін ашуға және өзін еркін сезіну үшін ,бір-бірімен жақсы қарым-қатынас орнату үшін түрлі психологиялық жаттығулар жасалды.Олар «Кел, танысайық!», «Алақай, мен оқушымын!», «Менің көңіл-күйім» т.б.Бұл жаттығулар кезінде оқушылар өздерін еркін сезініп,көңіл-күйлері көтеріліп сыныпта жақсы ахуал орнады.


                                                                                             





 
 


Ұсыныс:

1.Сынып жетекшілеріне сыныптағы балалардың сынып ұжымында ауызбіршілік,татулық әлі де болса әлсіз екендігін ескерте отырып,сынып оқушыларымен достық ,бірлік тақырыптарында тәрбие сағаттары мен ойындар өткізіп отыру тапсырылады.

2.Сыныптағы қабылдауы төмен оқушылары мен дамыту жұмыстарын жүргізу пән мұғалімдеріне ескертілсін.  



Қыркүйек   айында  М.Фергюсон  мен   Д.Расселдің  жалғыздық   сезімін   анықтау  әдістемесі алынды. 8-11  сынып  оқушылар   арасында  алынды.

 Қатысқан  оқушы   саны   265 оқушы  

Сауалнама  қорытындысы   бойынша 

20  ұпайдан  40  ұпай   аралығы  орташа  деңгей       Орташа  деңгей  көрсеткен   оқушылар  .Олар: 20  ұпайға   дейінгі   төменгі  деңгей    97%  .  Жалпы    сауалнама  қорытындысы  бойынша   жоғарғы   жалғыздық  деңгейі   көрсетілген  жоқ.  

Ұсыныс:   Сынып   жетекшілер    орта  деңгей   көрсеткен  оқушылармен    қызығушылықтарын  арттыру   мақсатында  іс-  шараларға   тарту.


  5-сынып   оқушыларының   орта  буынға  бейімделуі

Бейімделу / адаптация/  дегеніміз  оқушының   қоршаған  және  жаңа   ортаға  үйренуі, қалыптасуы.

Мақсаты:  Оқушылардың  орта   буынға  бейімделудегі  қиыншылықтар мен  зерттеу   нәтижелерімен  таныстыру.

Оқушылардың  бастауыш   буыннан  орта  буынға    көшкен кезеңін  бейімделі  кезеңі   дейміз. Өйткені  олардың  пән   мұғалімдері  өзгереді, жаңа  пәндер   қосылады, жаңа  сынып  жетекшісі   болады, оқу  бағдарламасы  күрделене   түседі. Осының  барлығы  баланың   жан  дүниесіне  әртүрлі   психологиялық  жүк  түсіреді де, оқушылардың  бойында   ортақ  мәселелер  пайда   болады. Балалардың  мінезі  өзгереді, тез   шаршайды, көңіл- күйлері   бұзылғыш  келеді, оқу  үлгерімдері   төмендейді. Сондықтан  осы  ауыспалы   кезеңдегі  балада  кездесетін   сәтсіздіктерді  болдырмаудың  жолын   іздестіру  мақсатында жұмыстар  жүргізілді. Психологиялық  тұрғыдан   қарастырылған  салалар:

Баланың   қоршаған  ортамен  қарым-қатынасы,оқу  үлгерімі,   жаңа  пәндерге  бейімделуі,жаңа  сынып   жетекшімен, сыныпта  бір-бірімен  қарым   қатынасы. оқу  мотивациясы.    

№1 Жамбыл    атындағы  орта  мектебінде   биыл  төрт  бесінші   сынып  бар.

5а сыныбында  20 оқушы

5ә сыныбында 20 оқушы

б сыныбында 20 оқушы

5в сыныбында  12 оқушы 

Сыныптың  әлеуметтік   жағдайына  келсек  5 а сыныбында   көп  балалы  отбасы: 

Аз қамтылған:  

Жартылай  жетім   анасыз:  

Әкесі  жоқ: 

5 ә сыныбында  көп   балалы отбасы:   


б сыныбында көп  балалы отбасы:

5в  сыныбында   көп  балалы, аз қамтылған: 

Әлеуметтік   жағдайлары  туралы 

Сынып

Көп  балалы

Аз қамтылған

Анасы  жоқ

Әкесі  жоқ

5а 

22%

4%

4%

9%

21%


4%


5б

27%



9%

5в

58%



 16%

 5 –сыныпоқушыларыныңоқуүдерісінебейімделуінанықтау.

5а сыныбы  қатысқан  оқушы   саны:20

Мектепке  қандай   көңіл  күймен  келесің?

Сабақ  оқымағандықтан,  сабаққа     қорқып  келемін


Ықыласпен  келемін

42%

оқушы

Жаңа  достармен кездесеміз  деп қуанышпен  келемін

9%

2 о0ушы


Жаңа  білім     білім  алам  деп     құштарлықпен  келемін  

47%

9 о0ушы


2  Мектепке  келген   кезде  қандай  сезімде   боласың?



Қуаныш

57%

Сенімді

30%





Үй  тапсырмасын   орындағанда  қанша  уақыт   кетеді?

сағат,     2 сағат,    3 сағат   , 3 сағаттан  көп, орындамаймын

сағ

сағ

сағ

57%

23%



Сөйлемді  аяқта

Менің  сынып  жетекшім

Мейрімді

Әдемі

Білімді

Қатты  ұнайды

28%

23%

9%

9%



Менің  сыныбым  

жақсы

ақылды,тәртіпті

95%

4%



Маған  ұнайды

Отбасы

Достар

сын  оқыған

сабақ

25%

30%

25%

25%



Оқу мотивациясын анықтау 

Нұсқау:Бақбақ гүлінің суретін салып, әрбір күлтелеріне өтілетін сабақтарды жазыңдар.

Тапсырма: 

1. Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақты қызыл түспен боя.

4. Саған ұнамайтын сабақты қара түспен боя.

 

 Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақ

Саған ұнамайтын сабақ

Математика

68%

8%

Қазақ тілі

56%

 8 %

Әдебиет

50%

12%

Ағылшын

37%

26%

Орыс тілі

50%

13%

Тарих

37%

8%

Жаратылыстану

33%

8%

Дене шынықтыру

68%


еңбек

29%


Өзін-өзі тану

26%

43%

музыка

40%

17%

информатика

29%

8%


5ә сыныбықатысқаноқушысаны:20

Мектепкеқандайкөңілкүйменкелесің?



Сабақоқымағандықтан,  сабаққақорқыпкелемін


қуанышпен  келемін

16%

Жаңа  достармен кездесеміз  деп қуанышпен  келемін

8%

Жаңа  білім  білім     алам  деп  құштарлықпен  келемін     

70%

2  Мектепкекелгенкездеқандайсезімдеболасың?

Сенімді


Қуаныш

100%

Саған  ең  басты   нәрсе:  Достық, сабақ,  отбасы, ақша, денсаулық

Достық

Сабақ

Отбасы

Ақша

Денсаулық



71%



Үйтапсырмасынорындағандақаншауақыткетеді?

сағат,     2 сағат,   3 сағат   , 3 сағаттанкөпорындамаймын

сағ

сағ

сағ             

29%

33%

12%                  


Мейрімді

Әдемі

ақкөңіл

45%

20%

30%



Менің  сыныбым  

жақсы

ақылды,тәртіпті





Маған  ұнайды

Отбасы

Достар

сын  оқыған

Спорт 


30%

25%

15%

Оқу мотивациясын анықтау 

Нұсқау:Бақбақ гүлінің суретін салып, әрбір күлтелеріне өтілетін сабақтарды жазыңдар.

Тапсырма: 

1. Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақты қызыл түспен боя.

4. Саған ұнамайтын сабақты қара түспен боя.

 

 Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақ

Саған ұнамайтын сабақ

Математика

70%


Қазақ тілі

 63 %


Әдебиет

40%

4%

Ағылшын

37%

13%

Орыс тілі

50%

13%

Тарих

37%

12%

Жаратылыстану

33%

8%

Дене шынықтыру

33%


еңбек

29%


Өзін-өзі тану

33%

18%

музыка

40%

9%

информатика

29%


   5б сыныбықатысқаноқушысаны:20

Мектепкеқандайкөңілкүйменкелесің?



Сабақоқымағандықтан,  сабаққақорқыпкелемін


Ықыласпен     келемін

43%

Жаңа  достармен кездесеміз  деп қуанышпен  келемін

9%

Жаңа  білім  білім     алам  деп  құштарлықпен  келемін     

12%

Бару  керек  болған     сон  келемін

4%

2  Мектепкекелгенкездеқандайсезімдеболасың?



Қуаныш

75%

Сенімді

18%

Саған  ең  басты   нәрсе:  Достық, сабақ,  отбасы, ақша, денсаулық

Достық

Сабақ

Отбасы

Ақша

Денсаулық


6%

87%


6%


Үй  тапсырмасын   орындағанда  қанша  уақыт   кетеді?

сағат,     2 сағат,    3 сағат   , 3 сағаттан  көп, орындамаймын

сағ

сағ

сағ

37%

18%

12%



Сөйлемді  аяқта

Менің  сыныбым  

жақсы

ақылды,тәртіпті

100%


Маған  ұнайды

Отбасы

Достар

сын  оқыған

сабақ

18%

62%


18%

Оқу мотивациясын анықтау 5б сынып

Нұсқау:Бақбақ гүлінің суретін салып, әрбір күлтелеріне өтілетін сабақтарды жазыңдар.

Тапсырма: 

1. Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақты қызыл түспен боя.

4. Саған ұнамайтын сабақты қара түспен боя.


 

 Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақ

Саған ұнамайтын сабақ

Математика

56%

20%

Қазақ тілі

38%

15%

Әдебиет

18%


Ағылшын

18%

25%

Орыс тілі

62%

15%

Тарих

37%


Жаратылыстану

50%

15%

Дене шынықтыру

37%


еңбек

37%


Өзін-өзі тану

43%

20%

музыка

18%

15%



Сен мұғалімді қалай қабылдайсың?

(сауалнама) 

1.Сыйлаймын –87%

2. Ақылын тыңдаймын –12%

3.Үлкен адамдарға құрмет көрсету керек –

4.Мұғалім маған білім береді –


5в сыныбы   қатысқан  оқушы  саны:12

Мектепке   қандай  көңіл  күймен   келесің?

Сабақ     оқымағандықтан,  сабаққа  қорқып     келемін


Ықыласпен     келемін

42%

Жаңа  достармен кездесеміз  деп қуанышпен  келемін

47%


2  Мектепке  келген   кезде  қандай  сезімде   боласың?



Қуаныш

57%

Сенімді

30%

Саған  ең  басты   нәрсе:  Достық, сабақ,  отбасы, ақша, денсаулық



Үй  тапсырмасын  орындағанда   қанша  уақыт  кетеді?

сағат,     2 сағат,   3 сағат   , 3 сағаттан   көп, орындамаймын

сағ

сағ

сағ

60%

33%




Оқу мотивациясын анықтау 5в сынып

Тапсырма: 

1. Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақты қызыл түспен боя.

4. Саған ұнамайтын сабақты қара түспен боя.


 

 Ең қызықты өтетін, саған ұнайтын сабақ

Саған ұнамайтын сабақ

Математика

56%


Қазақ тілі

18%

8%

Өзін-өзі тану

33%


Ағылшын

25%


Орыс тілі

50%


Тарих

33%

8%

Жаратылыстану

41%


Дене шынықтыру

37%


еңбек

16%






Оқушылармен    тренинг  жаттығулар  жүргізілді.



     Қорытынды:  Оқушылардың   жалпы  бейімделу  барысында   мектепке  ықыласпен, жаңа  білім   алам  деп, достармен  кездесеміз   деп  келеді. Сабаққа  қорқып   келем  деген  оқушы   кездескен  жоқ .Мектепке  келген   кезде  қуанышпен, сенімді  болып   келеді..  Үй  тапсырмасын   орындағанда көпшілігі   1 сағат, 2 сағат  жұмсайды. Сыныбтастар  арасында  қарым-қатынастар  өте   жақсы. Сынып жетекшілерін   екінші   анасындай көреді.  мейірімді,  әдемі,қамқор   деген  жауаптар  алынды

Оқу мотивациясын тексеруге  арналған   сауалнама  алынды.  (Н.Г.Лусканов)  бойынша мектепке  деген    көзқарас, мектеп   дезаптациясын  балл арқылы бағаланады..

Оқушылардың   мектепке  қатынасы  оң, оқу   материалын  түсінеді,бағдарламаның  негіздерін   меңгереді, тапсырмаларды   орындайды,пәндерге  қызығушылықпен  қарайды, сыныпта оқушылар  достық   қарым-қатынас  жасайды.    

Мына  төмендегі   оқушылар  сабақтарға  немқұрайлы   дайындалады, бақылау  мен  көмекті   қажет  етеді. 

 5 ә сыныбында  

Серікқұл Е, Серікқұл С, Нұрмұхамед Ж, Бауыржан Р

5а сыныбы   Мұхтарұлы  Ернұр

5б сыныбы Утебек   З,Аманжол Н,Сержанұлы  Е

5в   сынып  Аненков   Ю  

  • Ұсыныс:  Оқу  процесі   кезінде      қиналатын  оқушылармен пән мұғалімдері     қосымша   жұмыстар  жүргізу. Мектеп психологы, сынып жетекші, пән мұғалімдері,   ата-аналармен тығыз қарым- қатынаста болу.







 ҚР Білім  және ғылым миністірлігі 2019  жылдың 4-14 қазан  аралығында БҰҰ Бас  Ассамблеясы Халықаралық   қыздар   күніне  арналған  республикалық   онкүндікте «Қыз  болашағы   -ел  болашағы» атты  қыздар  жиналысы   болды. «Қыз  қылығымен   көрікті»  тренинг   жүргізілді.Жоспар  бойынша  қазан   айында  Сен  қыз   баласың----  (дәрігерлердің  кеңесі,қыз   баланың  осы  жастағы   жыныстық  дамуы, жұктіліктің  зияны ) 6-11 сынып  арасында   жиналыс  болды. Қараша  айында « Өзін-өзі   күту,және  әдемілік»  тақырыбында  қыздар   жиналысы  болды ,сауалнама  алынып,бейне роликтер  көрсетілді. 



Зорлық   зомбылықты  алдын  алу   мақсатында  сауалнама  алынды. 5-6 сынып  оқушылар   арасында  қатысқан  оқушы   саны  80 оқушы    Сауалнама   жабық  түрінде    алынды.

1. Сен  бос   уақытыңды  қалай  өткізесің?

а) Достарыммен қыдырамын 14 оқушы  17%

б) Ғаламторда  отырамын,12 оқушы 15%  в) Үй   шаруасымен  айналысамын 54 оқушы  67%

2. Сенің  басында   бопсалау, зорлық-зомбылық, (әлемжеттік , қорқыту, ұрып  соғу   мәселелер  орын  алып   жатыр  ма?

а). иә     ә) Сыныптастарымнан  әлемжеттік    б) Үлкен  балалардан  қысым         в) Жоқ-87%

3. Мектебімізде  физикалық   зорлық  зомбылық бар  ма?Иә   7%       жоқ-87%

4. Мектепте  психологиялық   зорлық  бар?  (мазақтау, балағаттау, кемсіту,қорқыту, боқтау,дөрекі сөйлеу  т.б) 

Иә 22  оқушы   - 21%           Жоқ78% 

5. Үйде  зорлық - зомбылық  бар?      Иә        Жоқ-100%

6.Ата-анам  жазалайды (Ұрады,  соғады)    Иә- 4 оқушы 5%    жоқ-95%

7.Мұғалім  жазалайды?(Ұрады,  соғады,   балағаттайды, дөрекі сөйлейді)

Иә- 8%  жоқ-91%

8. Қай  пән   мұғалімі  жиі  жазалайды?(Оның  атын   атай  аласыңба?)жоқ

9.Мектебімізде  зорлық   зомбылық  байқала  ма?         Иә-8% ,  жок-91%

10. Сізге қатыгез   қарым-қатынас   жасаған жағдайда кімге хабарласуға болады?

а/ сынып жетекшіге 4 оқушы 5%  б/ ата-анаға- 50 оқушы 62%  г/ құқық қорғау органдарына-15 оқушы 18%   ә/ достарға-9 оқушы 11%  д/ сенім телефонына


Coцаметрия  әдісі   бойынша   6-8 сынып  оқушыларының ( қарым-қатынас социаграммасы)  зерттеу   жұмысының  сараптамасы 

Мақсаты:   Оқушылар  арасында  қарым - қатынасты  , шеттеп   қалған  оқушыны  анықтау. 

Социаграмма 4   шеңберден  тұрады  бірінші   көп  таңдалған  оқушылар, екінші  орташа   таңдалғандар,  үшінші  елеусіз   менсінбейтін  балалар , төртінші     оқшау   шеттелген  балалар бірде  бір   таңдалмаған.  

Сауалнамаға   қатысқан  оқушы  саны:

6-сынып  бойынша   барлығы  80 оқушы 

7- сынып  бойынша   барлығы  50 оқушы

8- сынып  бойынша    барлығы  70 оқушы

Сауалнама   нәтижесі  бойынша 

 6 а   сыныбында   Ерболған  Махаббат   6 рет, Қайратбек  Ақжол 5 рет,   Айболұлы Даулет 5 рет. 

6ә сынып  бойынша    Көптілеу  Абзал- 9 рет Сағынгелді Аружан – 6 рет

6б   сынып  бойынша   Әзілханқызы   Назима-12 рет,Мейрхан  Алдияр-11 рет ,  Өтеген  Әмина   9 рет.

 6 в сынып  бойынша  Ким   Максим -9 рет, Трептау  Алина-8 рет, Штанько  Витали 6 рет. Шеттеп  қалған   оқушы  жоқ.   

7А   сынып   Қожахан  Зарина   7 рет, Келісім  Береке  7 рет, Мұхит   Ердос -6 рет,Бахыт  Еңлік -6 рет. Шеттеп  қалған  оқушылар    болған  жоқ

7ә сынып  бойынша    Саят  Анел -18 рет, Қоралас  Ақерке -7 рет   

7б сынып  бойынша   Сардирдинов  Ильяс-10 рет, Корчагина  Светлана -9 рет,

8а сынып  бойынша   Сағын  Сағият-15 рет,Жанарбекқызы  Гүлсезім-9 рет  

Шеттелген   оқушы  жоқ

8ә сынып  бойынша   Серікқали  Балауса 10 рет, Асқар Тоғжан-9 рет, Әбіш Раушан-9 рет. 

8б сынып  бойынша   Асубай  Аружан-7 рет, Өмірзақ Әлия-9 рет

Тәнеке  Серік   таңдалмаған.

в   сынып  бойынша  Цайзер   И -8 рет, Сембек  А- 7 рет, Молдасабирова  А 6 рет. Шеттелген  оқушы   жоқ.

Сараптама  нәтижесі  бойынша шеттеп  қалған   мына  төмендегі  оқушылармен   жұмыс  жүргізілсін. Оқушыларды  іс-шараларға  тарту.

Олар:   8 б сыныбында Тәнеке  Серік, 8 ә сыныбында  Байкәрім   Әділ   



  №1 Жамбыл   атындағы  орта  мектебінде     биылғы  2019-2020  оқу    жылында  үш   11-   сынып  бар.

11 а сыныбында  10 оқушы

11ә сыныбында   13 оқушы

11б сыныбында   11 оқушы

Сыныптардың   әлеуметтік   жағдайына  келсек,  

11а  сыныбы Көп   балалы  отбасы   Кеңес   Торғын, Теңізбек  Ілияс

Анасы  жок : 

                    Әкесі  жок:   Жайлаубеков Е

11ә сыныбы: Көп балалы отбасы  Мирұлан  Алибарс, Мұхамеднұр  Самал

Аз қамтылған  Мирұлан   Алибарс

                    Қамқоршысы  бар:   Үйсінғали  А

Анасы  жок:    Үйсінғали  А

                    Әкесі  жоқ: Мұхамеднұр  Д, Аскергелді   А 

11Б  сыныбы   Көп  балалы  отбасы : Гужаковский , Ким  Н

Аз   қамтылған  :  Хегай   В.Ким  Н

 11- сынып   оқушыларының  әлеуметтік  жағдайы   туралы мониторинг  жасалынды.     әлеуметтік   жағдайлары  туралы 

Сынып

Көп  балалы

Аз қамтылған

Қамқоршысы  бар

Анасы  жоқ 

Әкесі  жоқ

11а

  20%


-


10%

11ә

 15%

7%  


7%


7%


15% 


11б

 18%

18%

-

-

9%


Тренингжаттығуарқылыоқушылардысенімділікке,достыққарым-қатынасқабірін-біріжақыннантаныпбілуге,сыйлауға,оқушылардыңбойындағықобалжу,мазасыздану,қорқынышсезімдерін жою,жәнежағымдыкөңіл-күйлерінқалыптастыру.






  «Дифференциялды-диагностикалықсауалнама» (Е.А.Климовәдістемесібойынша 

Әдістеме  мазмұны  : зерттелушіберілгенқызметтүрлерінің  20  жұбынантаңдаукерекАдам-табиғат(Агроном,зоотехникмал дәрігерібағбан жәнеорманшы)

Адам-техника (Радиомеханик, токарь,жүргізуші, инжинер)

Адам-адам: (Қызмет ету  сферасы, медицина, педагогика)

Адам  белгілер  жүйесі( корректорлар, программист,экономистер)

Адам-көркем бейне   (зергер, фотограф,музыкант,суретші,әртіс, жазушы)

Қатысқан   барлығы   35  оқушы



Адам-табиғат


Адам-техника

Адам-адам

Адам көркем бейне  

11сыныптар

оқушы 

оқушы

10 оқушы

оқушы 


Адам-табиғат (агроном,зоотехник, мал дәрігері, бағбан және  орманшы)


Адам-техника  (радиомеханик, токарь,жүргізуші, инжинер)

Адам-адам (медицина,емдеу ісі, педагогика, заңгер)

Адам көркем бейне

зергер, фотограф,музыкант,суретші,әртіс, дизайн,     жазушы) 

11 сыныптар

20 %

25%

29%

11%




Оқушылар  арасында   тренинг  жаттығулар  Тренинг  арқылы қарым-қатынас  нығайту, өз бетінше  шешім   қабылдай  алу, жағымсыз  көңіл күйден   арылу, өзін еркін  сезінуге көмектесу. «Сенім  менің   серігім», «Мен  өзімді   мақтан  етемін» тақырыптарында  тренинг   сабақтар  өткізілді.







сынып  бойынша 

Адам - техника(Радиомеханик, токарь,жүргізуші, инжинер)  

оқушы  Зейінғали Д, Күшікбайұлы  Ш,Мырзағалиұлы А,,Адалбай  М ,Манатов А,Қамажан М, 

Адам-табиғат (Агроном,зоотехник, мал дәрігері, бағбан және  орманшы) 7оқушы Нұрланбек Е,,Сағынбай А,Сембек Д,Серікбол Е,Тасқали А

Адам-адам(Қызмет ету   сферасы, медицина, педагогика) 2 оқушы Серікбай Н, Ермұрат А

Адам көркем  бейне (зергер, фотограф,музыкант,суретші,әртіс, жазушы)

 7 оқушы Маратбекқызы Ә,Ерболқызы К,Койшыбай А,

б сынып  бойынша 

Адам –техника( Радиомеханик, токарь,жүргізуші, инжинер)   Ем В, Орумбаев М,Котов А,Савченко В,Шевченко Н,Гакштетер А

Адам-табиғат (Агроном,зоотехник, мал дәрігері, бағбан және  орманшы)   Нечаев В,гужаковский А

а сынып  бойынша 

Адам-техника (Радиомеханик, токарь,жүргізуші, инжинер)

9   оқушы  Ардақұлы Е,Мұхат Б,Абдрахман Б,Айымхан А,Нұрлан Е,,Нұрланбекұлы Е,Қайнар Д,Мұратұлы Ш

Адам-көркем бейне  (зергер, фотограф,музыкант,суретші,әртіс, жазушы)

 5 оқушы  Болат А,Райбек Г, Марат А,Берікбайқызы А,

Адам-адам  (Қызмет ету  сферасы, медицина, педагогика) 4 оқушы Қабылхан Г, Алимхан А, Амангелді А,Кеңес Т

Адам-табиғат (Агроном,зоотехник, мал дәрігері, бағбан және  орманшы)

оқушы  Талғат А,,Сембек Д,Сабиден А,Оразбек ұлы Д, 





Тренинг  жаттығу   арқылы   оқушыларды  сенімділікке,достық  қарым-қатынасқа, бірін-бірі  жақыннан   танып   білуге,сыйлауға,оқушылардың   бойындағы   қобалжу,мазасыздану,қорқыныш   сезімдерін жою,және  жағымды  көңіл-күйлерін  қалыптастыру.





Мектепте  «Сенім  жәшігі» мен  «Сенім  телефоны»  жұмыс  жасайды, онда  түскен  оқушылардың , басқа  да   жеке  тұлғалардың  ойларына,сұрақтарына  жеке   және  топтық  түрде   жауаптар  беріліп  отырылады. Сенім  жәшігіне    түскен  хаттар   тіркеліп, әр бір  хатқа   кеңестер   ұсыныстар  жасалып,  тіркеу   журналына  жазылады.

Жалпы  білім   беру  мекемелерінде жеткіншектерге  үнемі  әлеуметтік   психологиялық  қолдау  көрсетіліп, психолог, сынып  жетекші, әлеуметтік  педагог ата- анамен  бірлесе   отырып  жүйелі  жұмыстар   атқарған  жағдайда  алдын-алуға болады.

Ұсыныс:   Мектеп   психологымен  сынып  жетекші,   пән  мұғалімдері,  ата-аналар   тығыз  қарым  қатынаста   болу.

Жасөспірімдер  арасында   құқық  бұзушылық, суицид  әрекеттерін   болдырмау  мақсатында  жұмыстар   жалғастырылсын.

іс   шараларға  қатыспайтын  оқушылармен     жұмыстар  жүргізу,  жақсы   қарым  қатынаста  болу   сынып  жетекшілеріне  міндеттелінсін.

Педагог  психологтар:                 Чокенова С.К   

                                                       Болат Е.М