Әдістемелік жұмыс жоспары
«№1 Жамбыл атындағы орта мектебі» МКМ
2020-2021 оқу жылы
Әдістемелік жұмыс жоспары
Әдістемелік жұмыстың тақырыбы: «Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үдерісін дамыту».
Ғылыми-әдістемелік жұмыс мақсаты:
- Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім тәрбие беру үрдісіне енгізіп, жетілдіру;
- Шығармашылық топтардың жаңа жүйені енгізу және жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту.
- Жеке тұлғаны зертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу
- Үлгермеушіліктің алдын алу және білім беру қызметінің сапасын арттыру
- Мұғалімдердің оқытудың цифрлық түрін қолдану үлесін арттыру
- Мектептің инновациялық жоба жұмысын жетілдіру
- Қашықтан оқытудың әдістемелік жүйесін жасау
Ғылыми-әдістемелік жұмыс міндеттері:
- жоғары оқу орындарымен тығыз байланыс жасай отырып, оқушылардың зерттеу-ізденушілік бағытындағы жұмыстарын дамыту;
- пәндік олимпиадаға, ғылыми жобаға дайындықтың тиімді тәсілдерін қарастыру;
- мұғалімдердің шығармашылық кезеңдер жоспары бойынша жұмыстарының жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу бағытында жүйелі жүргізілуін, өз іс-тәжірибесін өзіндік жұмыстары(авторлық бағдарлама, жинақтар, әдістемелер) арқылы жинақтап, қорытындылауын қолға алу
- күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистерді, QR-кодтау технологиясын тиімді қолдану;
- күнделікті тәжірибеде Quizizz, Kahoot, Quzle, Padlet, Plikers интерактивті білім беру қосымшаларын қолданатын мұғалімдер үлесін арттыру
- әр бірлестікте инновациялық жобалармен жұмысты енгізуді қолға алу
- жаңа технологияларды тиімді қолдана отырып, білім сапасын арттыру
- қашықтан оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін тәжірибеге енгізу
Жұмыс нысандары: пәндік әдістемелік бірлестіктегі оқу-әдістемелік кеңестер, семинарлар, конференциялар
2021 – 2022 оқу жылына арналған ғылыми-әдістемелік жұмысының циклограммасы
№ | Өткізілетін іс - шаралар | Айлар реті | ||||||||||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
1 | Әдістемелік бірлестік отырысы | + | + | + | + | + | ||||||
2 | Әдістемелік кеңес отырысы | + | + | + | + | + | ||||||
3 | Аттестаттау комиссиясының отырысы | + | + | + | + | |||||||
4 | Тақырыптық әдістемелік кеңестер | + | + | + | + | + | ||||||
5 | ӘБ жұмысын бақылау | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
6 | Пәндік апталықтар | + | + | + | + | + | + | + | + | |||
7 | Мектепшілік олимпиада | + | ||||||||||
8 | Оқушылардың ғылыми конференциясы | + | + | + | ||||||||
9 | Әдістемелік семинарлар | + | + | + | + |
ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТТІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС
Әдістемелік кеңес – мектептің ғылыми-әдістемелік жұмысын және тікелей пән бірлестіктерінің жұмысын басқарушы орган болып табылады.
Мақсаты: Шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің инновациялық әрекеттерін насихаттай отырып,
білім сапасын арттыру және жұмыс мазмұнын жаңаша бағытта қалыптастыру.
Міндеттері:
1.Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыра отырып, шығармашылықтарына қолдау жасау.
2.Жаңа педагогикалық технологияларды саралау, оны іс-тәжірибеде қолдану, енгізу жолдарын қарастыру.
3.Мұғалімдерге білім беру үдерісінің жаңа және қолданыстағы технологиялар, әдістер, құралдар нысандарын
енгізу және жетілдіру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру.
№ | Мазмұны | Мерзімі | Формалары мен әдістемесі | Жауапты |
1 | Әдістемелік кеңес отырысы № 1 1. 2020/2021 оқу жылында атқарылған әдістемелік жұмыстардың есебі. 2.2021-22 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарын бекіту; 3.Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде 2021/2022 оқу жылына арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспарларын бекітуге ұсыну. 4.Оқу жоспарын бекітуге ұсыну. | Тамыз | Сараптама. Ұсыныстар жасау | ОІЖО |
2 | Әдістемелік кеңес отырысы № 2 1.Тәлімгерлердің жас мамандармен жұмысы. 2. Биология сабақтарында белсенді оқыту әдістерін пайдалану тиімділігі 3.БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын құрастыру және пайдалану | Қазан | Таныстырылым Шебер сынып Іс-тәжірибе бөлісу | ОІЖО Тәлімгерлер М.Жылысбаева А.Аширова А.Мусаева З.Войцеховская |
3 | Әдістемелік кеңес отырысы № 3 1.І-жартыжылдықтағы атқарылған әдістемелік жұмыстар есебі. 2.Оқушылардың пән олимпиадасы мен ғылыми жоба жарыстарының қорытындысы 3. «Абайтану», «Зайырлылық және дінтану негіздері» курстарының жүргізілуі | Қаңтар | Сараптама Мониторинг Анықтама | ОӘЖЖО «Өркениет» ҒҚЖ Қазақ тілі мен әдеб.ӘБ ж |
4 | Әдістемелік кеңес отырысы № 4 1 ІІІ -тоқсанда атқарылған әдістемелік жұмыстар есебі. 2. Оқушылардың математика және физика пәнінен функционалдық сауаттылығын арттыруға бағытталған жұмыстардың орындалуы.3. Мектепішілік кәсіби шығармашылық байқаулардың қорытындысы. | Наурыз | Сараптама Тәжірибе бөлісу Мониторинг. | ОӘЖЖО МИФ ӘБ жетекшісі шығармашылық топ жетекшісі |
5 | Әдістемелік кеңес отырысы № 5 1.Әдістемелік кеңес жұмысының жылдық қорытынды есебі. 2.Әдістемелік бірлестіктері жетекшілерінің есебі 3.Шығармашылық топтардың жұмысының қорытындысы 4. 2022-2023 оқу жылына әдістемелік кеңестің жылдық жоспарымен проблемасы, мақсаттарын айқындау. 5.ӘБ-дің 2022-2023 оқу жылына қойылатын мақсат, міндеттері және жаңа оқу жылының үлгі жоспары. 6.ӘБ рейтингісінің қорытындысы. | Мамыр | Сараптамалық талдау анықтамамен танысу | ОӘЖЖО ӘБ жетекшілері ШТ жетекшілері ОӘЖЖО |
ӘДІСТЕМЕЛІК СЕМИНАР ТАҚЫРЫПТАРЫ
Мақсаты: Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу мен жинақтауды жүйелі ұйымдастыру
№ | Мазмұны | Мерзімі | Формалары мен әдістемесі | Жауапты |
Мектепішілік семинар №1 Тақырыбы: «Оқытудың заманауи формалары мен әдістері: ізденістер және шешімдер» | Қараша | Таныстырылым Шебер сынып Ықшам сабақтар Тренингтер | ОӘЖЖО , мектеп психологтары Тарих, қазақ тілі шет тілдер ӘБ | |
Мектепішілік семинар №2 Жаратылыстану пәндерін ағылшын тілінде оқыту ерекшеліктері | қаңтар | Таныстырылым Шебер сынып Ықшам сабақтар Тренинг | ОӘЖЖО Тілдік курстан өткен мұғалімдер Ағылшын тілі пәні мұғалімдері | |
Мектепішілік семинар №3«PISA халықаралық зерттеулер аясында оқушылардың ғылыми- жаратылыстану функционалдық сауаттылығын арттыру». | Ақпан | Коучинг Таныстырылым Шебер сынып | ОӘЖЖО , МИФ Жаратылыстану ӘБ | |
Мектепішілік семинар №4 «Іс-әрекеттегі зерттеу: табыстары мен қиындықтары, бастапқы нәтижелер»» | Сәуір | Коучинг Шебер сынып Ашық сабақтар | ОӘЖЖО сабақты зерттеу тобының мүшелері |
Әдістемелік бірлестіктер ОТЫРЫСЫ
Мақсаты: Мұғалімдердің кәсіби біліктілігі мен шеберлігін дамыту, білімін көтеру
№ | Мазмұны | Мерзімі | Өткізу түрі, әдісі | Жауапты |
1 | 1 Тақырыптық күнтізбелік, таңдау, қолданбалы курс бағдарламаларымен танысу, талдау | қыркүйек | ӘБ отырысы | ӘБ жетекшілері |
2 | 1 Оқу үдерісіне білім технологияларын мен белсенді оқыту әдістерін пайдалану жолдары | жыл көлемінде | ӘБ отырысы, өзіндік білімдерін жетілдіруі, ашық сабақтар | ӘБ жетекшілері |
3 | 1.Пән апталықтарын өткізу: жоспары, мазмұны, тиімділігі; 2.Деңгейлік курс мұғалімдері жұмыстарына талдау, тәжірибе алмасу 3.Сабақты зерттеу мен іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарын жүргізу | жыл көлемінде | Пән бойынша ашық сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстар | ӘБ жетекшілері |
4 | 1 Пән кабинеттерінің жабдықталуы; 2 Сабақта дидактикалық материалдардың қолданылу деңгейі; 3 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен жұмыс | үнемі | дөңгелек үстел | Пән мұғалімдері |
5 | 1.Мұғалімдердің өзіндік білімін жетілдіру тәжірибелері бойынша баяндамалар; 2.Емтихан материалдарын әзірлеу, танысу, талдау | сәуір | шығармашылық есеп | ӘБ жетекшілері Пән мұғалімдері |
ПӘНДІК ОНКҮНДІКТЕР
Мақсаты: Оқушыларды танымдық-шығармашылық ойлау әрекетін қалыптастыру жолындағы оқу-тәрбие үдерісін
сапалы ұйымдастыру.
№ | пәндер | мерзімі | жауапты |
1 | Қазақ тілі және әдебиеті | қазан | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
2 | Бастауыш сыныптар | қараша | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
3 | Қоғамтану, тарих | желтоқсан | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
4 | Орыс тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі | қаңтар | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
5 | Өзін-өзі тану пәні | ақпан | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
6 | Математика, информатика,физика | ақпан | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
7 | Технология, бейнелеу өнері және музыка | наурыз | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
8 | Химия, биология және география | сәуір | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
9 | Дене шынықтыру, АӘД | сәуір | ӘБ жетекшісі,пән мұғалімдері |
Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жОспары
Міндеттері:
- дарынды балаларды анықтау, оладың шығармашылық дамытуын қадағалау.
- Дарынды балалардың белгілі бір ғылым, өнер саласы бойынша дүниетанымның дамуына, шығармашылық биімділіктерінің жетілуіне, көмек көрсету
- Қоғамдық, гуманитарлық, жаратылыстану, саяси-идеалогиялық, зерттеушілік, жаңашылдық жұмыстарға деген қызығушылығын арттыру, бағыт-бағдар беру.
- Өзіндік бақылаулар мен эксперимент жүргізу, практикамен ұштастыра алу, эмпирикалық тақырып, баспа деректерімен жұмыс жасауға қалыптастыру.
№ | мазмұны | мерзімі | жауаптылар |
«Өркениет» ғылыми қоғамының жылдық жоспарын құру, бекіту | қыркүйек | ОІЖО, Өркениет» ғылыми қоғамының жетекшісі | |
Балалардың интеллектуалдық потенциалын зерттеу арқылы дарынды балаларды анықтау. | қыркүйек | ОІЖО, пән мұғалімдері, психологтар | |
Ғылыми конференцияға қатысатын оқушылардың тізімін бекіту. | қыркүйек | ОІЖО, Өркениет» ғылыми қоғамының жетекшісі | |
Оқушылар ғылыми қоғамының отырысы | қыркүйек | ОІЖО, Өркениет» ғылыми қоғамының жетекшісі | |
Мектепішілік «Ізденіс және шығармашылық» атты оқушылардың ғылыми конференциясын өткізу (облысқа өткен оқушылардың жұмысын тыңдау, көмек беру) | қазан | ОІЖО, «Өркениет» ғылыми қоғамының жетекшісі | |
Олимпиадаға қатысатын оқушылармен қосымша жұмысты ұйымдастыру. | қыркүйек-қазан | Пән мұғалімдері | |
Пән олимпиадаларын ұйымдастыру | қараша | Пән мұғалімдері | |
Қашықтық олимпиадаларына қатысу | жыл бойы | ||
Мектепшілік олимпиаданы өткізу | қараша | ОІЖО, ӘБ жетекшісі | |
Ғылыми конференцияға қатысатын оқушылардың жұмыс дәптері және күнделіктерін тексеру. | қазан | ОІЖО ,Өркениет» ғылыми қоғамының жетекшісі | |
Аудандық ғылыми жобалар байқауларына қатысу | қараша | Ғылыми жетекшілері | |
Пән олимпиадасының аудандық кезеңіне дайындық | қараша | Пән мұғалімдері. | |
Аудандық пән олимпиадасына қатысу | желтоқсан | Пән мұғалімдері | |
Пәндік апталықтарда интелектуалды марафондар ұйымдастыру. | жыл бойы | ӘБ жетекшілері | |
«Ақбота», «Золотое руно», «Русский медвежонок», «Пони», «Кенгуру-лингвист, «Кенгуру-математик» интеллектуалды байқауларына қатысуды ұйымдастыру | кестеге сәйкес | Пән мұғалімдері, сынып жетекшілері | |
«Жарқын болашақ» қазақ тілі олимпиадасына дайындау және қатыстыру | қаңтар | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері | |
Абай, Мұқағали, Ілияс, Махамбет оқуларына дайындау және қатыстыру | кестеге сәйкес | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері | |
Мектептегі дарынды балаларға арналған ғылыми-практикалық конференциялар ұйымдастыру | наурыз | Ғылыми жетекшілері | |
Интеллектуалды олимпиадаларға, ғылыми жобаларға, т.б оқулар мен байқауларға қатысу рейтингін анықтау | сәуір | ОІЖО, Өркениет» ғылыми қоғамының жетекшісі |
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТОПТАР ЖҰМЫСЫ
Мақсаты: Белсенді оқу әдістерін пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық-танымдық ойлау әрекеттерін дамыту жолындағы мұғалімнің құзіреттілігін қалыптастыру
№ | мазмұны | мерзімі | жауаптылар |
Шығармашылық топ мүшелерін іріктеу. | қыркүйек | ОӘЖЖО | |
Шығармашылық топтың жұмыс жоспарын, моделін құру | қыркүйек | ШТ мүшелері | |
Аудан мектептеріндегі озық тәжірибелермен алмасу, кездесу ұйымдастыру | үнемі | ШТ мүшелері | |
Мұғалімдерді авторлық бағдарламалар, құралдар, шығармашылық ізденістер жасауға ұмтылдыру | үнемі | ОӘЖЖО | |
Жеке пәндерді оқыту әдістемелерін жетілдіру жолдарын айқындау | үнемі | ШТ жетекшісі | |
Мұғалім тұлғасы мен педагогтық қызметін бағалау картасы (диагностикалық картасының қозғалыс динамикасы) . | жыл бойы | ШТ жетекшісі | |
Оқушы білімдегі олқылықты жою жолындағы жұмыстарда мұғалімнің қиналатын тұстарын айқындау | жыл бойы | ШТ мүшелері | |
Шығармашылық байқаулар ұйымдастыру | жоспарға сәйкес | ШТ мүшелері | |
Семинарлар,конференциялар ұйымдастыру | жоспарға сәйкес | ШТ мүшелері |
БЕЙІНДІК ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Мақсаты: Оқушыларды бейінді оқытуға дайындау жүйесін ұйымдастыру арқылы мұғалімдердің
кәсіби білім мен дағдыларын кеңейту
№ | мазмұны | мерзімі | жауаптылар |
1 | Бейінді оқытудың мәселелерін талдау. | қазан | ОІЖО |
2 | Оқу орындарымен байланыс орнату | үнемі | ОІЖО |
3 | Таңдау пәндеріне жазылған оқушылар тізімін даярлау | қыркүйек | ОІЖО, пән мұғалімдері |
4 | Бағдарлы оқыту үшін оқулық, әдістемелік және дидактикалық материалдарды анықтау. | қыркүйек | ОІЖО |
5 | Оқу жоспарындағы таңдау және қолданбалы курстардың сапалы берілуін бақылау. | қаңтар | ОІЖО |
6 | Бейіндік оқытуда оқушылардың мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып таңдау пәндерін іріктеу | үнемі | ОІЖО |
7 | Оқушылардың ата-аналарымен байланыс орнату | үнемі | ОІЖО, ТІЖО |
8 | Қолданбалы курстардың оқу материалдарын сұрыптау және сапасын сынау | үнемі | ОІЖО |
9 | 10-11-сынып ата-аналарының жиналысы | жылына екі рет | Сынып жетекшілері |
ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ МЕКТЕБІ
Мақсаты: Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің тәжірибесін зерттеуге жағдай жасау.
№ | мазмұны | мерзімі | жауаптылар | күтілетін нәтиже |
1 | Шығармашылықпен жұмыс істейтін озық тәжірибелі мұғалімдерді анықтау. | қазан | Ә/Б жетекшілері пән мұғалімдері. | іс-құжаттар арқылы |
2 | Шығармашылықпен жұмыс істейтін озық тәжірибелі мұғалімдердің педагогикалық жинақтамасымен танысу | қаңтар | Ә/Б жетекшілері, аттестатталушы педагогтер | шешім қабылдау |
3 | Озық тәжірибелі мұғалімдердің жұмыстарын республикалық басылымдарға, сайттарға жариялауға ұсыну | үнемі | Озат тәжірибе мектебі жетекшісі Ә/Б жетекшілері | іс-құжаттар арқылы |
4 | Шығармашылық байқауларға мұғалімдерді дайындау | қаңтар | ОӘЖЖО | байқауға қатысу |
4 | Әдістемелік кеңестерде,семинарларда іс-тәжірибе тарату. | жоспарға сәйкес | Тәжірибені таратушы мұғалімдер | тәжірибені тарату туралы ұсыныстар |
5. | Бұқаралық ақпараттық басылымдарға ұстаздар еңбегін жариялау | үнемі | Ә/Б жетекшілері пән мұғалімдері. | Іс-тәжірибенің таратылуы |
6. | Республика,облыс,аудан көлемінде ұйымдастырылған семинарларға қатысу | жыл бойына | Ә/Б жетекшілері пән мұғалімдері. | Іс-тәжірибенің таратылуы |
7 | Мектептегі озық тәжірибелі мұғалімдердің іс-тәжірибелерінен әдістемелік жинақ құрастыру | сәуір | Тәжірибені таратушы мұғалімдер | Іс-тәжірибенің таратылуы |
Педагогикалық кадрлармен жұмыс жүйесі
5.1. ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІГІН КӨТЕРУ
Мақсаты: Педагогикалық қызметкерлердің кәсіби біліктілігін арттыру, өзін-өзі бағалау жұмыс жүйесін жетілдіру.
№ | мазмұны | мерзімі | жауаптылар | күтілетін нәтиже |
1 | Білім жетілдіру бағытындағы курсқа жіберу кестесін жасау | қыркүйек | Мектеп әкімшілігі | қайта дайындық курсынан өту жоспары |
2 | Мұғалімдердің курстан өткені туралы есеп беру. | жоспарға сәйкес | Мектеп әкімшілігі | ПК-ке және білім бөліміне есеп беру |
3 | Жаңа білім мазмұны бойынша курстарға жіберу. | кестеге сәйкес | Мектеп әкімшілігі | мәлімет беру |
4 | Пәндер бойынша курстарға жіберу | кестеге сәйкес | Мектеп әкімшілігі | мәлімет беру |
6 | Өзара тәжірибе алмасу жиындарын өткізе отырып, жас мамандардың кәсіби қалыптасуын қамтамасыз ету | жыл бойы | Мектеп әкімшілігі | есеп беру |
7. | Онлайн жүйесіндегі интерактивті сабақтары өткізу және меңгерудегі мұғалімдердің әдістемелік біліктілігін арттыру | жыл бойы | Мектеп әкімшілігі | есеп беру |
5.2. ЖАС МАМАНДАРМЕН ЖҰМЫС
Мақсаты: Жас маманды ізденімпаздыққа, іскерлікке дағдыландыру арқылы кәсіби шеберлігін қалыптастыру
Міндеттері:
1. Жас мамандарға тікелей және топтық көмек көрсету.
2. Педагогикалық шеберліктерін жетілдіруге баулу жұмыстарын жүргізу.
Жетекшісі: Э.Надирбекова.
№ | Жұмыс мазмұны | Мақсаты | Жауапты | Мерзімі |
1 | 2021-2022 оқу жылындағы қабылданған жас мамандармен сұхбат | Жас мамандардың алғашқы еңбекке араласуындағы пікірлерімен бөлісу | Мектеп әкімшілігі | қыркүйек |
2 | Жас мамандарға тәлімгерлер бекіту | Жас мамандардың оқу-тәрбие үрдісіне үйренуіне мүмкіндік жасау | Мектеп директоры | қыркүйек |
3 | Оқу жоспары,нормативті құжаттармен жұмыс жасауды үйрету | Жас мамандарды нормативтік құжаттар тізбесімен,үлгілік оқу жоспарымен таныстыру | А.Бөртебаева-ОӘІЖО | қыркүйек |
4 | Үйрену семинары №1 «Қысқа мерзімді жоспар құрылымы» | Жас мамандарға қысқа мерзімді сабақ жоспарының құрылымын түсіндіру, көрсету | Э.Надирбекова Жас мамандар мектебінің жетекшісі- | қыркүйек |
6 | Жас маманға І тоқсандық қорытынды шығару бойынша, жиынтық бағалау қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру | Жиынтық бағалауды жинақтап, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау | Тәлімгерлер | қазан |
7 | Тренинг. ««Жарқын болашақ иесі – бүгінгі жас маман» | Жас мамандарға көмек көрсету және ұжымда психологиялық ахуал қалыптастыру, кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл-күйін көтеру | Мектеп психологтары | қазан |
8 | Жас маманның сабағына қатысып әдістемелік көмек беру | Жас мамандарға әдістемелік көмек беру | Тәлімгерлер | қараша |
9 | Сабақ барысында үлгермеуші баламен жұмыстың (жеке оқушымен жұмыс) түрлерімен таныстыру, үлгермеуші баламен жұмыс жоспарын жасауды үйрету. | Озық тәжірибелі мұғалімдердің әдістерін үйрену | ӘБ жетекшілері тәлімгерлері | қараша |
10 | Оқушыларды олимпиадаға және ғылыми жобаға дайындау алгоритмімен таныстыру | Озық тәжірибелі мұғалімдердің әдістерін үйрену | ӘБ жетекшілері тәлімгерлері | желтоқсан |
11 | Ашық есік күндері | Әдістемелік көмек көрсету | Тәлімгер ұстаздар | Қыркүйек-мамыр |
12 | Жас мамандардың сабақтарына әкімшілік мүшелерінің, психологтардың қатысуы | Әдістемелік көмек көрсету | Мектеп әкімшілігі | Қыркүйек-мамыр |
13 | Үйрену семинары №2«АКТ-ны сабақтарда тиімді қолдану» | АКТ мүмкіндіктерін сабақтарда тиімді қолдану жолдарын үйрету | Тәлімгерлер | қаңтар |
14 | Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында сабақты зерттеу әдісін қолдану. Мектептегі сабақты зерттеудің табыс критерийлері. | Сабақты зерттеу туралы түсінік беру | Көшбасшы мұғалімдер | наурыз |
15 | Жас мамандардың сыныптан тыс жұмыстары | Жас мамандардың сыныптан тыс жұмыстарын бақылау | Тәлімгерлер | ақпан |
16 | «Ұлы даланың ұшқыр жастары...» мектепішілік байқауы | Жас мамандардың кәсіби біліктіліктерінің өсуін байқау | Тәлімгерлер ӘБ жетекшілері | сәуір |
17 | Жас мамандар мен тәлімгерлер жұмысының қорытындысы. Тәлімгерлер есебі | Жыл бойында жүргізілген жас мамандардың педагогикалық кәсіби өсуін бақылау | Тәлімгерлер Жас мамандар м. жетекшісі | мамыр |
5.3. педагог кадрларды аттестаттау
бойынша жүргізілетін жұмыс жоспары
Мақсаты: Педагог қызметкер еңбегінің біліктілігі мен кәсіптілігін, сапасын арттыруға ынталандыру.
№ | жұмыстың мазмұны | мерзімі | жауапты |
1 | 2021-2022 оқу жылында аттестаттаудан өтетін педагог қызметкерлердің біліктілік тестілеуге өтініштерін қабылдау | қыркүйек-қазан сәуір-мамыр | Мектеп директоры |
2 | Пән бойынша аттестаттау комиссиясы мен сараптамалық топтардың құрамын бекіту | қыркүйек | Мектеп директоры |
3 | Нормативтік құжаттар негізінде аттестаттаудан өтетін мұғалімдермен жұмыс жүргізу | қазан,наурыз | ОІЖО |
4 | Біліктілік тестілеуге дайындық жұмыстарын ұйымдастыру | қыркүйек-қазан наурыз-сәуір | аттестаттау комиссиясы |
5 | Ұлттық біліктілік тестілеуге қатысуларын қамтамасыз ету | қараша,мамыр | Мектеп директоры |
5 | Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу | қараша-желтоқсан сәуір-мамыр | аттестаттау комиссиясы |
6 | Біліктілік тестілеуден өткен мұғалімдердің портфолиосын саралау | желтоқсан, маусым | сараптамалық топ мүшелері |
Аттестаттаудан өтетін педагог қызметкерлерінің құжаттарын аудандық аттестаттау комиссиясының қарауына өткізу | желтоқсан,маусым | сараптамалық топ мүшелері | |
Аттестаттау қорытындылары бойынша бұйрықтар шығару | желтоқсан,тамыз | Мектеп директоры |
Мектептің инновациялық қызметі
6.1 ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТІ
Мақсаты: Педагог қызметкердің инновациялық ойлау және тәжірибе-бағдарлық, ізденушілік тәсіл арқылы
нақты білім беру мәселелерін шешудің жолдарын анықтау
№ | мазмұны | мерзімі | жауаптылар |
Жаңартылған бағдарлама бойынша жұмыс түрлерін жоспарлау | қыркүйек | ОІЖО,ШТ | |
Оқушыларды олимпиадаға бастапқы кезеңнен дайындау | қазан | ОІЖО, МИФ ӘБ | |
Аудан мектептеріндегі оқу-тәрбие үрдісіндегі жаңа технологияларды қолданып жүрген озат мұғалімдермен тәжірибе алмасу, кездесу ұйымдастыру | қаңтар | ОІЖО,ШТ | |
Мұғалімдерді авторлық бағдарламалар, құралдар, шығармашылық ізденістер жасауға, сайыстарға қатысуға ұмтылдыру | үнемі | ОІЖО,ШТ | |
Жеке пәндерді оқыту әдістемелерін жетілдіру жолдарын айқындау | үнемі | ОІЖО,ШТ | |
Мұғалім тұлғасы мен педагогтық қызметін бағалау картасы (диагностикалық картасының қозғалыс динамикасы) . | жыл бойы | ШТ | |
Мұғалімдердің инновациялық технологияларды қолдануы бойынша есебі | сәуір | Пән мұғалімдері |