МАД тобындағы балалардың білім деңгейіне бақылау қорытындысы 2022-2023 оқу жылы » Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп
Алматы облысы
білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"№1 Жамбыл атындағы орта мектебі"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72773) 99-1-64
Есепші бөлімі:
+7(72773) 99-1-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » МАД тобындағы балалардың білім деңгейіне бақылау қорытындысы 2022-2023 оқу жылы
05
июль
2023

МАД тобындағы балалардың білім деңгейіне бақылау қорытындысы 2022-2023 оқу жылы


№9 Директор жанындағы  кеңеске

«№1 Жамбыл атындағы орта мектебі» МКМ 

МАД тобындағы балалардың білім деңгейіне бақылау қорытындысы

2022-2023 оқу жылы


           Өндірістік жоспар бойынша мектепішілік № 27-н  28.04.2023 бұйрық негізінде  мамыр   айының 02-19.05 аралығында МАД тобындағы балалардың білім деңгейіне бақылау жүргізілді.

Бақылау мақсаты: МАД сыныптарда пәндердің жүргізілу деңгейін, оқушылардың пәнге қызығушылығы мен белсенділігі, мұғалімдердің сабақта жаңа технологияны қолдану әдіс-тәсілін байқау. 

Міндеттері:

1.Пән мұғалімдерінің білім беру технологияларын оқу үрдісіне енгізу деңгейін тексеру.

2.Ақпараттық технологияларды қолдану деңгейін тексеру.

Бақылау   кезінде мына төмендегі мұғалімдер тексеруге алынды.

1.Жапарова Г.С-жоғары білімді,  педагог санатындағы МАД тобының тәрбиешісі

2.Абдулдаева А.Д.- арнаулы орта білімді, санаты жоқ МАД тобының тәрбиешісі 

3.Cатаева А.У- арнаулы орта білімді, педагог-модератор санаттағы бастауыш сынып мұғалімі.

        Бақылау кезінде пән мұғалімдердің  нәтижелі білім беруде оқытудың жаңа технологияларын, ақпараттық оқыту құралдарын сабақта тиімді пайдалану деңгейін тексеру мақсатында сабақтарға қатысу ұйымдастырылды.

Мектепалды даярлықтың негізгі міндеттері:

-  балаларда оқу әрекетінің ұйымдастырылған мінез-құлқының дағдыларын қалыптастыру (танымдық белсенділік, шығармашылық);

-  мектепке оқу үшін қажетті болашақ бірінші сынып оқушысының жеке қасиеттерін қалыптастыру (жауапкершілік, зейінділік, дербестік, ынталық);

-  ұжымдық  әрекетте   бірлесіп  әрекет  ету   дағдыларына  тәрбиелеу (құрдастарына көмек көрсету, жұмыс нәтижелерін бағалау және т. б.);

-  балалардың  жас  ерекшеліктерін  ескере   отырып,  мектепке  дейінгі ұйымнан  мектепке   көшу  кезінде  сабақтастықты   және  табысты  бейімделуді қамтамасыз ету;

-  баланың  мектепке   эмоционалды-оң  көзқарасын,  оқуға   деген  ынтасын дамыту.МАД тобындағы сыныптар 5 сала бойынша жұмыс жасайды. 

Мектепалды   даярлықтың  негізгі  міндеттерінің   бірі  –  болашақ   бірінші сынып  оқушысының  мектепте   оқуға  қажетті  жеке   қасиеттерін  қалыптастыру болып табылады.

Тәрбиеленушілердің  жеке   тұлғасын  жан-жақты  дамыту   мына  бағыттар 

бойынша:

-   физикалық дамыту /денсаулық/

-   коммуникативтік дағдыларды дамыту /коммуникация/

-   танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту /таным/

-   шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту /шығармашылық/

-   әлеуметтік-эмоционалды   дағдыларды  / әлеуметтік орта/ қалыптастыру  арқылы   іске 

асырылады.

Денсаулық білім беру саласы бойынша

Жүру (жай , тез, тізбектеп, жұбымен жүру),  жүгіру, еңбектеу, өрмелеу, секіру, лақтыру, тепе – теңдік сақтау бойынша құзіреттілік көрсеткіштері бойынша қазіргі таңда балалар жақсы деңгейге көтерілді. Атап айтсақ , нысанаға асырып лақтыра алады, допты қағып алады, кедергілер арасынан жүре алады, орындық үстімен жүре алады, ұсақ заттарды лақтыра алады. 







Коммуникативтік білім беру саласы бойынша. Балалалардың құзіреттілік көрсеткіші   жыл басында әріптерді танымайтын, буынды қосып оқи алмайтын, буынға бөле алмайтын, ертегіні түсініп айта алмайтын.   Қазіргі таңда балалар өткен әріптерді таниды, буындарды қосып оқиды, буынға бөліп қандай әріптен басталатынын айтады, әңгімені мұқият тыңдап, түсінеді, білген ертегісін, әңгімелерін еркін айта алады. 

Шығармашылық білім беру саласы бойынша. Балалардың құзіреттілік көсеткіштеріне тоқтала кетсек, балалар әуенді жақсы қабылдайды, естиді, қосылып айтады, билейді,   қазақтың ұлттық аспаптарын ажырата алады. 

Әлеуметтік білім беру саласы бойынша. Балалар өз бетінше әрекеттене алады, құрдастарымен  араласады, мінез- құлықтары мәдениетті, эмоциялық жағдайлары жақсы, балалрдың барлығыда қарапайым, адамгершілік дағдылары жақсы.

Таным білім беру саласы бойынша құзіреттілік көрсеткіштері. 

1 – ден – 20 – ға дейінгі сандарды таниды, 20- ға дейінгі сандарды қосып алады, геометриялық пішіндерді таниды. Соның ішінде, дөңгелек, үшбұрыш, сопақша, төртбұрыш, жарты бұрыш, пішіндерін таниды, ажырата алады.   Құрастыру әрекеті бойынша, көлік түрлерін ажырата алады, құрастырады, көпір , саты, үйшік, қораны құсастыра алады. Айналаны бағдарлай алады, соның ішінде жоғары төмен, оң, сол, алды, арты, үсті , асты ажырата алады. Көлемін бағдарлауда балалар кең, тар, үлкендігі, кеңдігін, аумағын тең екендігін ажырата алады. Сонымен қатар:

сөйлеу ағынында берілген дыбысты бөлу; буынға бөлу; 3-4 сөзден тұратын сөйлем құру; суреттер сериясына, сюжеттік сурет бойынша, берілген тақырыпқа әңгіме құрастыру; заттар  туралы әңгімелер құрастыру (ересектерге ұсынылған жоспар бойынша); шағын әдеби мәтіндердің мазмұнын өз бетінше, мәнерлі, дәйекті түрде жеткізу.

Сөздің дыбыстық-буындық құрамын талдау және синтездеу дағдылары: берілген дыбысты сөзден ажырата білу (мұндай дыбыс бар ма, жоқ па); сөздердегі бірінші және соңғы дыбысты ажырату; дыбыстың орнын, сондай-ақ олардың саны мен сөздегі дыбыстардың сабақтастығын  анықтау; сөздегі буын санын анықтау, берілген буын санымен суреттерді таңдай білу.

Грамматикалық дұрыс жазылған сөз: сөзді өзгерту мен сөзді қайта жазуда әртүрлі тәсілдерді қолдану (үстел-шағын үстел, кілем-шағын кілем, шие тосабы, ананас шырыны-ананастық); сөйлеу кезінде зат есімдерді жекеше және көпше түрде (құлақ – құлақтар, жапырақ-жапырақтар, көптеген қарындаштар) құрастыру және қолдану; зат есімдерді сын есімдермен үйлестіру (қызғылт юбка, жасыл пальто); қатыстық  сөйлемдерде және тәуелдік сын есімдерді (түлкінің құйрығы, аюдың құлағы) дұрыс қолдану; қарапайым ғана емес, сонымен қатар күрделі  көмекші сөздерді және т.б. қолдану (үстелдің астынан, ағаштың арқасында).

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Бірінші сыныпқа барғанда бала ана тілінің барлық дыбыстарын нақты айтуы керек. Мектепте оқу үшін бала дыбысты айтудың кемшіліктерін жеңуі тиіс. Ол үшін міндетті түрде логопед-маманға   баруы қажет.

Қарапайым математикалық түсініктерді дамыту және математика негіздерін оқытуға дайындық мыналарды қамтиды: берілген мөлшердегі заттарды есептеу және санау; жиырма саны  шегінде тікелей және кері есептеу; берілген саннан алдыңғы және кейінгі санды атай білу; цифрларды  білу: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9; цифрлармен заттардың санын сәйкестендіре білу; геометриялық фигураларды білу: (шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш); шеңберді, төртбұрышты  екі және төрт бөлікке бөлу мүмкіндігі; торкөз  қағаздың   парағына бағдарлай білу.











Баланың дүниетанымы  және білімді игеруге дайындығы: үй мекен-жайын, телефонын, ата-анасының толық аты-жөнін және отбасы құрамын атай білу; ересектердің әртүрлі  әрекеттері туралы жалпы түсінікке ие болу; қоғамдық орындарда және көшеде мінез-құлық ережелерін білу; жыл мезгілдері мен маусымдық құбылыстар туралы жалпы түсінікке ие болу.

Ұйымдастырылған іс-әрекеттерінің ұзақтығы 25-30 минутты құрайды.Балаларды тәрбиелеу мен оқыту деңгейлерін қадағалау баланың жасына сәйкес жетістіктерінің мониторингі негізінде жүзеге асырылады:

1) 1-деңгей – бала белгілі бір қимыл мен біліктерді жаңғырта алады;

2) 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие;

3) 3-деңгей – бала өзінің білетінін және  жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады.

Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуы бойынша  мониторинг жүргізіледі. 

Индикаторлар көрсеткіш ретінде баланың даму мониторингін қамтамасыз етеді және оның жеке дамуын жоспарлауға негіз болып табылады.

-бастапқы кезең– 1-10 қыркүйекте алынады. 

-аралық кезең- 10-20 қаңтарда алынады.

Балалардың даму деңгейлерін қадағалау мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға сәйкес баланың жетістіктерінің мониторингі негізінде 3 деңгейде жүзеге асырылады:

Мониторинг бойынша балалардың көрсеткіші 2-денгей, яғни екінші деңгейде бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі бір білім қорына ие. Мониторинг қорытындысы бойынша мектепалды даярлық тобындағы балалардың деншілігі 2-деңгейді көрсетті.


Қорытынды: МАД тобындағы балалардың білім деңгейіне жүргізілген бақылау «қанағаттанарлық» деп есептелінсін.


Ұсыныс: Балалардың жеке даму карталарын зерделеу кезінде балаларға байланысты монологиялық мәлімдемелерді құруда, сюжеттік және тақырыптық суреттер, ойыншықтар, жеке тәжірибелерден қысқаша сипаттамалық әңгімелер құрастыруда қиындықтар туындағаны анықталды.


1.Сауат ашу  негіздері (сөздерді дыбыстық талдауға арналған карта – схемалар, чиптер), сөйлеуді дамыту (сюжеттік және тақырыптық суреттер) бойынша дидактикалық материалды жаңарту. Жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін мұғалімдер сюжеттік және тақырыптық суреттер бойынша сипаттамалық әңгімелер құрастыруда балалардың монологиялық және үйлесімді сөйлеуін дамыту үшін ойын, коммуникациялық технологияларды қолдана отырып балалармен жеке жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.


2.Балалармен жұмысты ұйымдастыруда әр баланың жеке дамуының білім беру траекториясының өсу динамикасын қамтамасыз ете отырып, тәрбие мен оқыту процесін дараландыруды қамтамасыз ету.


Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары                   А.Т.Сейдахметова