«№1 Жамбыл атындағы орта мектеп» МКМ Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
Бекітемін
мектеп директоры
_________Б.М Қамзина
«№1 Жамбыл атындағы орта мектеп» МКМ
Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Кеңес беру жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Дамыту және түзету жұмыстары.
5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||
1 | 1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы , мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу | Керн Йирасек тесті | 1 сынып | Қыркүйек | Хаттама | |||
2 | Cенім поштасы | Сұрақ-жауап (хат жазу) | 1-11сынып | Оқу жылы бойы | Аутодистру-ктивтік мінез-құлықты анық.мүш. Отырысы | |||
3 | Кәмелетке толмағандардың аутодиструктивтік ықпал етуші жағдайлар мен себептерді анықтау тобының жұмысы | М.Фергюсон мен Д.Расселдің жалғыздық сезімін анықтау әдістемесі | 8-11 сынып | Қыркүйек | Хаттама | |||
4 | МАД мектепке психологиялық дайындығын зерттеу | С.А.Банковтың әдістемесі | Қыркүйек | Анықтама | ||||
5 | 5 сынып оқушыларына диагностика жүргізу (Орта буынға бейімделуін анықтау). | 5 сынып оқушыларының қатысуымен Топтық әдістемелер жинағы. | 5 сынып | Қазан | Кіші пед кеңес | |||
6 | Мамандық бағытын анықтау | «Дж Голланд» тұлға типтерін анықтау | 9-11 сынып | Желтоқсан | Хаттама | |||
7 | Мектеп оқушыларының танымдық процестерін анықтау | Сөздер қатарын есте сақтау әдістемесі | 3-4 сынып | Қаңтар | Хаттама | |||
8 | МАД тобының мектепке психологиялық дайындығы | С А.Банковтың әдістемесі | МАД | Наурыз | Хаттама | |||
9 | Социометриялық әдістеме | 5-8 сынып оқушыларымен социометриялық зерттеу | 5-8 сынып | Қазан | Сынып жетекшілер отырысында | |||
10 | «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Балаларға қатысты қатыгездік және оның денсаулыққа тигізер кері әсері» | «Мен зорлық зомбылыққа қарсымын» сауалнама «Зорлық зомбылық туралы не ойлаймын» сауалнама | 5-7 сынып 8-11 сынып | Қазан Қаңтар | Хаттама | |||
11 | Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс | Әдістеме тест,анкета Темперамент тип анықтау | 1-11 сынып | Қараша | Хаттама | |||
12 | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық үрдістері зерттеу | 2-3 сынып оқушылармен тестілеу | 2-3 сынып | Қараша Қаңтар | Хаттама | |||
13 | Мектепке мотивациясын зерттеу | 1-4 сынып оқушыларымен Сауалнама (Н.Г.Лусканов) | 1-4 сынып | Қазан | Хаттама | |||
14 | 9 сынып оқушыларын кәсіптік бағдар бойынша зерттеу,жоғарғы буынға бейімдеу. | Климов әдістемесі Мектептегі мазасыздануды анықтау Филипс тесті | 9-11 сынып | Қараша Ақпан | Хаттама | |||
15 | 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ге психологиялық дайындық жұмыстары | Әдістемелер жиынтығы | 11 сынып | Ай сайын | Хаттама | |||
16 | Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын анықтау | Әдістемелер жинағы | Даярлық тобы | Сәуір-мамыр | Хаттама | |||
17 | 4 сынып оқушыларына психологиялық диагностика. Ерік -жігердің жетілуі эмоционалдық жетілуі | 4 сынып оқушыларының топтамалық фронталдық зерттеу әдістемесі | 4 сынып | Сауір-мамыр | Хаттама | |||
18 | Педагогикалық ұжымға психологиялық қолдау | Баяндама-презентация, жаттығулар | Мұғалімдер | Жыл бойы | Хаттама | |||
19 | Ата-аналармен оқушылардың қарым-қатынасын Анықтау | Тест.Сауалнама | 1-11 | Қаңтар Ақпан | Хаттама | |||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||
1 | Түзету-дамытуды қажет ететін «үйден оқитын» оқушылармен жұмыс | Арнайы бағдарлама бойынша | Үйден оқытылатын оқушылар | Тоқсанына 1 рет | ||||
2 | 1 сынып оқушыларымен түзету дамыту жұмысы | Топпен жаттығу тренинг |
| Қыркүйек | Хаттама | |||
3 | 5 сынып оқушыларымен диагностика қортындысы бойынша коррекциялық дамытушылық сабақтар | Топпен жоспар бойынша жаттығулар | 5 сынып | Қазан | Хаттама | |||
4 | «Педагогикалық ұжыммен түзету дамыту жұмыстары» | «Жас маман алға бас қадам» тренинг сабақ | Жас мамандар | Қыркүйек | Хаттама | |||
5 | Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен | Жекеше және топен жұмыс жасау | 1-11 сынып | Жыл бойы | Жеке жұмыс | |||
6 | Отбасылық құндылықтарды нығайту | «Отбасы адам тұлғасының бесігі» | Ата-анамен | |||||
7 | 9-11 сынып оқушыларымен түзету -дамыту жұмыстары | «Сенім менің серігім» «ҰБТға сеніммен барайық» | 9-11 сынып | Қыркүйек | Хаттама | |||
8 | Дарынды оқушыларға арналған тұлғалық өсудің тренингтік сабақтары | Тренинг | Дарынды оқушылар | Жыл бойы | Хаттама | |||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||
1 | Ұжымның психологиялық ахуалы | «Бірлігі жарасқан ұжым» | Желтоқсан | Хаттама | ||||
2 | «Өмір мен саған құштармын» | Шығарма ,эссе | 1-4 сынып 5-8 сынып | Желтоқсан | Хаттама | |||
3 | Психологиялық сүйемелдеу жұмыстары | «Менің болашақ мамандығым» дөңгелек үстел | 9 сынып | Қараша | Хаттама | |||
4 | Педагогикалық ұжыммен ағарту жұмыстары | Баяндамалар | Мұғалімдер | Тоқсанына бір рет | ||||
5 | Ата – аналарамен ағарту жұмыстары | «тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы» | Ата-аналар | Ақпан | Хаттама | |||
6 | Оқушылармен ағарту жұмыстары | Баяндама, түсіндірме жұмыстары | 1-11 сынып оқушылары | Жыл бойы | ||||
IV. Консультация беру | ||||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||
1 | 1-5 сынып оқушыларының диагностика қортындысы бойынша сынып жетекшілеріне, ата-аналарына және мұғалімдерге | психологиялық кеңес беру | 1,5 сынып ата-аналары, сынып жетекшілер, мұғалімдер | 2 тоқсан Қараша | ||||
2 | Ата-аналардың оқушылардың отбасындағы қарым қатынас мәселелері бойынша кеңес беру | психологиялық кеңес беру | Жалпы ата-аналар | Оқу жыл бойы | Хаттама | |||
3 | Мектеп бітіруші түлектерге және ата-аналарға емтихан кезіндегі келеңсіздіктерді алдын-алу | Психололгиялық кеңес | Ата-аналар,оқушылар | Оқу жылы бойынша | Хаттама | |||
4 | Олимпиадаларға дайындық ғылыми жобаларды, конкурстарды қорғау процесінде дарынды оқушыларға кеңес беру | психологиялық кеңес беру | 5-11 сынып | Жыл бойы | Хаттама | |||
5 | 0-11 сынып оқушыларына сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру | психологиялық кеңес беру | 0-11 сынып оқушылары | Жыл бойы | Тіркеу журналы | |||
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||
1 | Жоғарғы сынып оқушылырымен жаттығуларды дайындау -өзіне деген сенімділік | Топпен | Оқу жылы бойы | |||||
2 | Жылдық жоспар құру | Жекеше, Әкімшілікпен бірге | Тамыз | |||||
3 | Басқа мектептердің педагог психологтардың тәжірибе алмасу | Бірлескен жұмыс | Оқу жылы бойы | |||||
4 | Ата-аналар,оқушыларға ж/е мұғалімдерге кеңес беру материалдарын қарастыру | Жекеше | Оқу жылы бойы | |||||
5 | Түзету және ағарту жұмыстарына материал жинақтау | Жекеше | Тамыз-қыркүйек | |||||
6 | Дамуында поталогиялық ауытқуы бар балалардың құжаттарын дайындау | Жекеше | Сәуір | |||||
7 | Диагностикалық әдістеме жинақтарын қарастыру.Әдістемелерді жинақтау | Жекеше | Тамыз, оқу жылы бойы | |||||
8 | Түзету-дамыту бағдарламасын,әдістеме-лерді топтастыру . | Жекеше | Оқу жылы бойы | |||||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||
1 | Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі | Есеп беру | 0-11 сынып | Жартыжылдық жылдық | Аудандық ББ | |||
2 | Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу бойынша мектеп психологының атқарылған жұмысының есебі | Есеп беру | 0-11 сынып | Жартыжылдық жылдық | Аудандық ББ | |||
Мектеп психологтары: Чокенова С.К
Болат Е.М