Әлеуметтік педагогтың жыл бойынша атқарылған жұмыс есебі 2022-2023 оқу жылы » Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп
Алматы облысы
білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"№1 Жамбыл атындағы орта мектебі"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72773) 99-1-64
Есепші бөлімі:
+7(72773) 99-1-64
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Әлеуметтік педагогтың жыл бойынша атқарылған жұмыс есебі 2022-2023 оқу жылы
05
июль
2023

Әлеуметтік педагогтың жыл бойынша атқарылған жұмыс есебі 2022-2023 оқу жылы

                  «№1 Жамбыл атындағы орта мектебі»  МКМ














Әлеуметтік педагогтың жыл бойынша 

атқарылған жұмыс есебі

2022-2023 оқу жылы


















 Әлеуметтік –педагог:

Найзабекова Р.Т


«Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы

бойынша білім бөлімі » мемлекеттік мекемесінің

«№1 Жамбыл атындағы орта мектебі » мемлекеттік коммуналдық мекемесінің    2022-2023 оқу жылында атқарылған 

әлеуметтік-педагогикалық жұмысының

ЕСЕБІ


2022-2023 оқу жылында әлеуметтік педагогтің жұмысы мектептің әлеуметтік осал топтағы оқушыларына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсете отырып, әлеуметтік теңсіздіктің алдын алу, мектептің әлеуметтік әл-ауқатын арттыруға бағытталған.

Оқу жылының басында ҚР Оқу-ағарту министрінің 27.08.2022 №382 бұйрығына сәйкес әлеуметтік педагогтің жылдық жоспары құрылды. Жылдық жоспарға сәйкес әлеуметтік-педагогикалық жұмыс төмендегі алты бағыт бойынша ұйымдастырылды:

І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу

II. Балалық шақтың құқығын қорғау жұмысы

IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс

ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы

V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс

І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу туралы:

Сынып жетекшілердің әлеуметтік зерттеулеріне сәйкес сыныптың әлеуметтік паспорты жасалынды. Сыныптардың әлеуметтік паспорты негізінде мектептің әлеуметтік паспорты жасалынды.


«Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы

бойынша білім бөлімі » мемлекеттік мекемесінің

«№1 Жамбыл атындағы орта мектебі » мемлекеттік коммуналдық мекемесінің    

ӘЛЕУМЕТТІК ПАСПОРТЫ

2022-2023 оқу жылы                      

Әлеуметтік санаттар


Отбасы және ондағы оқушы саны

%

1

Барлық оқушылар:

685 

100%

2

Отбасы түрі бойынша:

360/685


1

Толық отбасылар

156/208

82%

2

Толық емес отбасылар (ажырасқан, әкесі қайтыс болған)

10/20

22%

3

Анасы жоқ балалар

7/11

16%

4

Әкесі жоқ балалар (жалғыз асыраушы)

9/12

14%

5

Көп балалы отбасы

93/260

22%

6

Аз қамтамасыз 

етілген отбасы

АСП алатын отбасы

13/26

19%

Күн көрісі төмен отбасы

25/64

29%

7

Жетім балалар, 

ата-анасының қамқорлығынсыз

қалған балалар

Тұл жетім

1


Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар

1


8

Өгей әкемен тұратын балалар

8/14

24%

9

Мүгедек балалар, мүмкіндіктері шектеулі балалар

11/11

1,3%

10

Азаматтығы жоқ білім алушылар

-

-

11

Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар

-

-

12

Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар

1
 
 

-
 
 

13

Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар

-

-

3

Ата-аналарының білімі:



1.

Жоғары, жоғары білімнен кейінгі

185

28%

2.

Техникалық және кәсіптік

90

14%

3.

Орта

85

13%


ІІ. Балалық шақтың құқығын қорғау жұмысы. Оқу жылында балалық шақтың құқығын қорғау бойынша бірнеше бағытта жұмыстар жүргізілді. Мектептің әлеуметтік желілерінде және мектеп сайтында балалардың құқығын қорғау бойынша жаднамалар мен материалдар жарияланды. Мектеп қабырғаларында сенім телефондары мен ақпараттық стендтер ұйымдастырылды. 

Білім алушылар мен ата-аналарға бала құқығының бұзылуы фактілері және басқа да мәселелер бойынша әлеуметтік-педагогикалық кеңес берілді. 

      Көп балалы және аз қамтылған отбасыларынан шыққан, жетім, қамқорлықтағы балалар үшін тегін ыстық тамақ ұйымдастырылды. Тамақтану мектеп директорымен бекітілген ас мәзірі және кестесі бойынша жүргізіледі. Ыстық тамақтың сапасы және ұйымдастырылуын бақылауды бракеражды комиссия жүзеге асырады. Мектебімізде ыстық тамақпен  - 132 оқушы қамтылған.

2022 жылы «Мектепке жол» Республикалық акциясы  балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғауды қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасы Президентінің 2022 жылғы  19 қаңтардағы

 №780 Жарлығымен жарияланған Балалар жылын іске асыру шеңберінде өткізіледі.

Акцияның ұраны: « Мектепке жол-Шекарасыз жақсылық.»

Қазақстан Республикасының әрбір азаматы халықтың әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды мектепке дайындауда атаулы көмек көрсетуде азаматтық белсенділік таныта алады, оның мектепке жолы қуанышты болуы үшін әрбір балаға шынайы қамқорлық пен назар аудара алады.

Акцияның мақсаты-аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға оқу жылының басталуына дайындық кезінде материалдық қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша балалардың мектепке келмеуінің алдын алу.

Акцияның басталуы 2022 жылдың 1 тамызынан, аяқталуы - 2022 жылдың 30 қыркүйегінде.

             « Мектепке жол» акциясы бойынша атқарылған жұмыстар,

мектебімізде ата анасының қамқорлығынсыз қалған  - 2 оқушы.

Тамыз айында  «Мектепке жол» Республикалық қайырымдылық акциясы туралы мектепте түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

Бақбақты ауылдық әкімшілігіне және жеке кәсіпкерлердің демеушілігімен мектептің  әлеуметтік жағдайы төмен отбасының,жетім балалар,жартылай жетім, аз қамтылған отбасынан  20-оқушының   тізімі беріліп жалпы соммасы 350000/үшжүз елу мың тенге/ көлемінде көмек көрсетілді . Осы  оқушыларға  мектепке қажет,киім кешек  құрал-жабдықтармен толық қамтамасыз етілді.

Ауылдық мешітке өтініш жасалынып көмекке мұқтаж -  20 баланың тізімі берілді.Ауылымыздың имамы Али мырза өзі демеушілермен қосылып осы оқушыларға костюм шалбар,аяқ киім,сумка мектепке қажет құралдарымен толық қамтамасыз етті,жалпы соммасы 450000 /төрт жүз елу мың теңге/ көлемінде.

Әлеуметтік  жағдайлары зерделеніп әр сыныптан оқушылар тізімі алынып, ЖББҚ есебінен – 42  оқушыға   37300 тенге көлеміңде берілетін оқушылардың тізімі беріліп, жалпы соммасы 1566600тенге  көлемінде ата-аналардың счетына ақша аударылды.

 Мектеп ұжымы 52  оқушыға мектепке қажет  толық канцелярлық құрал жабдықтармен қамтылды,жалпы соммасы -  220000 мың тенгеге бағаланды.Жалпы алғанда «Мектепке   жол» акциясы аясында 95 оқушыға көмек көрсетілді. Денсаулықтарына байланысты үйден оқытылатын 11 - оқушыға, жаңа оқу жылында  қолдау көрсетіліп, сыйлықтар жасалды.


 




Алматы облысының білім басқармасы мемлекеттік мекемесінің 2022 жылдың 14 желтоқсан күнгі №1090-н  бұйрығына ,

 Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің 

2022 жылдың 20 желтоқсан күнгі №232   «№1 Жамбыл атындағы орта мектебінің» МКМ   23 желтоқсан   2022  жылғы    №233-н   бұйрығына сәйкес.Қазақстан Республикасы Президентінің Жаңа жылдық шыршасына оқушымыз жартылай жетім  Қайратқызы Әлия 6 сынып оқушысы Қонаев қаласына барып қатысып қайтты.Тәттілер дорбасымен 100000 тенгеге. Сертификат берілді.

Аудан әкімінің шыршасына Балқаш ауданы білім бөлімінің 2022 жылғы 27 желтоқсан күнгі № 213-н бұйрығы негізінде №1 Жамбыл атындағы орта мектебінің 27.12.2022 жылғы №235-о  бұйрығына сәйкес   28.12.2022жылы Баканас ауылында

Б.Бейсекбаев атындағы мектеп-гимназиясында білім беру мекемелерінде тұл жетім, аз қамтылған, көп балалы  отбасы балаларына аудан әкімінің шыршасына төмендегі мектеп оқушылары барды: Жартылай жетім Танатқызы Айзере  3 а сынып оқушысы, аз қамтылған отбасынан Таршилов Денис -5 сынып оқушысы ,жеке демеушелердің көмегімен қыстық жылы    куртешелер алынып берілді.


             Таршилов Денис        Танатқызы Айзере


         Аудан әкімінің Жаңа жылдық шыршасынан көрініс.


Облыс әкімінің  Жаңа жылдық шыршасынан көрініс.

Қайратқызы Әлия  6 сынып


ІІ. Балалық шақтың құқығын қорғау жұмысы. Оқу жылында балалық шақтың құқығын қорғау бойынша бірнеше бағытта жұмыстар жүргізілді. Мектептің әлеуметтік желілерінде және мектеп сайтында балалардың құқығын қорғау бойынша жаднамалар мен материалдар жарияланды. Мектеп қабырғаларында сенім телефондары мен ақпараттық стендтер ұйымдастырылды. 

Білім алушылар мен ата-аналарға бала құқығының бұзылуы фактілері және басқа да мәселелер бойынша әлеуметтік-педагогикалық кеңес берілді. 

Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған білім алушылар саны – 2. Оқу жылында жетім және АҚҚ оқушылардың жәрдемақыларының мақсатты жұмсалуы, мүлкінің сақталуы бойынша жұмыстар атқарылды. Оқушылардың барлығы үй кезегіне қойылған. «29 қазан – Қамқоршылар күні» мерекесіне орай мерекелік шаралар ұйымдастырлып, оқушылардың қамқоршыларына қолдау көрсетілді.

Білім алушылардың сабаққа бармауының алдын алу мақсатында «Мектепке жол» республикалық акциясы жүзеге асты. Акция аясында әлеуметтік мәртебеге ие отбасынан шыққан білім алушыларға қаржылай және материалдық қолдау көрсетілді. 

IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс туралы. Мектебімізде әртүрлі есепте тұрған білім алушылар туралы сандық ақпарат төмендегідей:

Мектепішілік есепте тұрғандар – 4.

Аудандық ІІБ есебінде тұрғандар – 1.

Есепте тұрған оқушылардың үй-тұрмыс жағдайлары жасалынып, ата-аналарына әлеуметтік-педагогикалық кеңес берілді. Оқушылардың есепке алынуының әлеуметтік себептерін анықтау мақсатында әлеуметтік сауалнамалар алынып, отбасыларына әлеуметтік-педагогикалық мінездеме берілді.

Балалардың есепке алынуының алдын алу мақсатында сынып жетекшілермен бірге «Бала құқығы», «Құқықбұзушылықтың салдары» тақырыптарында  түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы туралы. 

Мектеп ұжымының адамгершілік сау қарым-қатынасын қалыптастыру мақсатында «Қайырымдылық - жүректен» акциясы ұйымдастырылды. Акция аясыында жиналған қаражат екі отбасына қаржылай қолдау көрсетуге жұмсалды.

Мектептің педагогикалық кеңесінде әлеуметтік мәртебеге ие отбасынан шыққан білім алушыларға материалдық қолдау көрсету, жетім және ААҚҚ оқушылардың құқығының бұзылмауы, оқушыларды тегін жазғы қала лагерьмен қамту бойынша мәселелер қаралды.

Жетім және ААҚҚ оқушылардың алты ай сайынға есебі білім бөлімінің қамқоршылық және қорғаншылық бөліміне уақытылы тапсырылды. 

Мектептің Қамқоршылық кеңесінің отырыстарында мектеп қорына демеушілер және өзге де демеушілерден келіп түскен қаржылай көмекті үлестіру, №64 қаулыға сәйкес білім алушыларға қаржылай көмекті тағайындау және оқушылардың қала сыртындағы лагерьлерге жіберу туралы мәселелер қабылданып, шешімдер шығарылды.

Өткен оқу жылында 52 оқушы «Эдельвейс »  Текелі қаласындағы  лагерьмен қамтылды, биылғы оқу жылында 56 оқушы қала сыртындағы лагерьмен қамтылды . «Қазақстан қоры» есебінен 7 үздік  оқушы қала сыртындағы лагерьге баратын болды.

V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмысы туралы.

Білім алушылардың ата-аналарымен жұмысты үйлестіруде басымдық әлеуметтік мәртебег ие отбасынан шыққан оқушыларға берілді.

Өгей әке не анасымен тұратын оқушылардың үй-тұрмыс жағдайы және әлеуметтік ерекшеліктері баса назарға алынып, мектеп психологі оқушыларды өз бақылауында ұстап отыр.

42 ата-анаға түрлі мәселелер (қаржылай көмек алу, оқушыны лагерьмен қамту, бала тәрбиесі, мамандық таңдау, баламен қарым-қатынасы және т.б.) бойынша жыл бойы әлеуметтік-педагогикалық кеңес берілді. 

Тоқсан сайын өткізілетін ата-аналар жиналысына қатысып, мәселелі сұрақтарына жауап берілді. Мектепішілік жалпы ата-аналар жиналысында әлеуметтік мәселелер бойынша баяндама оқылды.

Ата-аналарға буллингтің алдын алу, мектептегі әлімжеттік бойынша жаднамалар таратылып, түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

VI. Диагностикалау-талдау қызметі туралы.

Мектептегі білім алушылардың арасында әлеуметтік мәселелерді зерделеу бойынша диагоностикалық-талдау қызметі жүргізілді. Оның ішінде, «Сыныптағы қарым-қатынас» семинары, «Мектептеегі оқу-тәрбие үдерісі» әлеуметтік сауалнамасы, «Мектептегі ыстық тамақтану» сауалнамасы алынып, нәтижелері шығарылып, қорытындыланды.

Білім алушылардың әлеуметтік картасы және отбасы картасы жасалынды.

Жоғарыда атқарылған жұмыстар мен мектептің әлеуметтік көрсеткіштерін ескере отырып төмендегідей ұсыныстарды ұсынамыз:

  1. Мектепте атқарылатын әлеуметтік –педагогикалық жұмыстардың нәтижелілігін арттыру үшін «мектеп–ата–ана–оқушы» моделі негізінде жұмысты жандандыру;
  2. Сынып жетекшілерге ата–анамен дұрыс–қарым–қатынас орнату, диалогтың функцияларын дамыту мақсатында ақпараттық тұрғыда қолдау көрсету;
  3. Мектепте атқарылатын әлеуметтік –педагогикалық жұмыстарды цифрлық технологияларды қолдана отырып оңтайландыру. 



Әлеуметтік педагог                          Найзабекова Р.Т