Ата-аналарға - Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп https://1-zhambyl.mektebi.kz/ ru Ата-аналарға - Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп DataLife Engine АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС: БАЛАЛАРҒА ЕМЕС ДАЙЫНДАУҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ КЕРЕК https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/303-ata-analara-kees-balalara-emes-dajyndaua-kmek-krsetu-kerek.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/303-ata-analara-kees-balalara-emes-dajyndaua-kmek-krsetu-kerek.html АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС: БАЛАЛАРҒА ЕМЕС ДАЙЫНДАУҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ КЕРЕК


1. Баланың емтиханға қанша ұпай алатынына алаңдамаңыз және емтиханнан кейін баланы сынамаңыз. Балаңызды ұпай саны оның қабілеттерін дұрыс өлшеу емес деп ойлауға шақырыңыз.


2. Емтихан қарсаңында балаңыздың мазасыздығын көтермеңіз- Бұл тест нәтижесіне теріс әсер етуі мүмкін. Бала әрдайым ата-ананың толқуымен өтеді, ал егер шешуші сәтте ересектер өздерінің эмоцияларына төтеп бере алса, онда жас ерекшеліктеріне байланысты бала эмоционалды түрде «босайды».


Балаларды жігерлендіріңізоларды жақсы орындағаны үшін мадақтаңыз.

Өздеріне деген сенімділікті арттырады, бала сәтсіздіктен қаншалықты қорқатын болса, қателіктер соғұрлым көп болады.

Баланың сезімін бақылаңыз, сізден басқа ешкім уақытылы байқай алмайды және шамадан тыс жұмыстарға байланысты баланың жағдайының нашарлауына жол бермейді.

Балаңыздың жаттығу режимін қадағалаңыз, артық салмаңызоған демалуға сабақтарды ауыстыру керектігін түсіндіріңіз.

Үйде жаттығуға ыңғайлы орынмен қамтамасыз етіңіз, үйде ешкім жол бермейтініне көз жеткізіңіз.

Баланың тамақтануына назар аударыңыз:интенсивті психикалық стресс кезінде оған қоректік және әр түрлі диета және теңдестірілген дәрумендер кешені қажет. Балық, сүзбе, жаңғақтар, кептірілген өрік және т.б. сияқты өнімдер. миды ынталандыру.

Балаларға тақырыптарды ұйымдастыруға көмектесіңіз күндізгі жаттығулар.

Балаңызды емтиханға дайындық техникасымен таныстырыңыз. Барлық нақты материалды есте сақтаудың қажеті жоқ, тек негізгі ойларға қарап, материалдың мағынасы мен қисынын түсіну керек. Жоспарға сәйкес зерттелген материалды ұйымдастыра отырып, қысқаша сызбалық мәлімдемелер мен кестелер жасау өте пайдалы. Егер ол қалай білмесе, оны іс жүзінде қалай жасау керектігін көрсетіңіз. Негізгі формулалар мен анықтамаларды қағазға жазып, үстелге, төсекке, асханаға және т.б. іліп қоюға болады.

Тақырыпқа түрлі тест тапсырмаларын дайындаңыз (Қазір тест заттарының көптеген жинақтары бар). Тестілеуге арналған баланың тренажері үлкен маңызға ие, өйткені бұл форма әдеттегі жазбаша және ауызша емтихандардан өзгеше.

12. Тест тапсырмалары бойынша жаттығу кезінде алдын ала Балаңызға уақытында бағыттауға және оны таратуға үйретіңіз. Сонда бала барлық сынақ кезінде шоғырлануға дағдыланады, бұл оған тыныштық беріп, қажетсіз уайымнан арылтады. Егер бала сағат тағып жүрмесе, оған емтиханға арналған сағатты беруді ұмытпаңыз.


Емтихан қарсаңында балаңызға жақсы демалыңыз, ол жақсы демалып, ұйықтауы керек.

Балаларды емтихан кезінде мыналарға назар аударуға шақырыңыз.:

• Сұрақты соңына дейін мұқият оқып шығыңыз және оның мәнін түсініңіз (тестілеу кезіндегі әдеттегі қате - оны соңына дейін оқымау, алғашқы сөздер бойынша жауап беруді ұсынады және оны енгізуге асығуда);


• Егер сіз сұрақтың жауабын білмесеңіз немесе сенімді болмасаңыз, оны өткізіп жіберіңіз де, кейінірек оған оралу үшін белгілеңіз,


Егер мен қойылған сұраққа жауап бере алмайтын болсам, менің түйсігіме сүйеніп, мүмкін нұсқаны көрсету керек.


Есіңізде болсын: ең бастысы - баланың стресстері мен мазасыздығын азайту және сабақтарға қолайлы жағдайлар жасау.


Отбасылық психотерапия.

Жасөспірімге емтиханға байланысты стрессті жеңуге қолдау көрсету үшін қолайлы психологиялық жағдай жасау қажет. Мұндай орта келесі әдістермен жасалады:


Ата-аналар мен бала арасындағы жиі байланыс оның сабақтары арасында, бірге тамақтану, кешке ұйықтар алдында.


Күннің оң нәтижелерін бірігіп және күнделікті қорытындылау - кешке шай ішу арқылы балаңызға бір күнде сіз үшін ең сәтті болған нәрсені айтуға және емтиханға дайындалудағы жетістіктері туралы айтуын сұрай аласыз. Әр сәттілік өзара жігерлендіреді.


Емтихан тапсыру кезінде баламен өткен жетістіктері туралы естеліктерімен бөлісті.


Сіз балаға емтихандардағы және басқа сынақтардағы өз тәжірибеңіз туралы және оларды сәтті жеңу тәжірибесі туралы айта аласыз.


Баламен қарым-қатынас стилі - оптимистік, әдемі, әзілге толы.


Кез-келген кәсіпте сәттілікке алғашқы қадам - бұл психологиялық көзқарас., қойылған мақсатқа жететініне толық сенім. Баланы сәттілікке, сәттілікке дағдыландыру керек, бірақ сонымен бірге алаңдаушылық білдіретін адамдардың нәтижелі жұмыс істеуіне кедергі келтіретін себептердің бірі олардың белгілі бір іс-әрекеттерді орындауға емес, ықтимал салдары қандай болатынына көбірек көңіл аудару екендігі белгілі. Сондықтан «маған өте жақсы баға алу керек», «мен барлық жағдайда жауап беруім керек» сияқты мақсат қою тиімсіз, нақты: «Мен теореманы дәлелдеуге немесе проблеманы шешуге тура келеді ...» деп тұжырымдау жақсы.


Оқушы үшін сәтсіздікке ұшырау мүмкіндігі оның өмірінің сәтсіздігінің, адамгершілігінің төмен деңгейінің көрсеткіші болады. Бұл қабылдау арқылы емтихан енді белгілі бір білім сынағы ғана емес, адамды өзін-өзі бағалаудан, басқалардың көз алдында құрметтеу қабілетінен айыратын кедергі болып табылады.Бұл сезіну құқығына арналған сынақадам арқылы.


Бұған жол бермеу үшін, ата-аналар, балаңыздың күшті жақтарына сенімді болуыңыз керек. Артында сенімді арт, сүйіспеншілікке толы адамдар болғанда, өзіңізді сенімді сезіну оңай. Балаларын жақсы көрмейтін ата-аналар жиі кездесетін жағдай емес, бірақ ата-ана махаббатына толық сенімді жасөспірімдер онша көп емес. Бұл қайшылық жай түсіндіріледі. Жақсы ата-аналар көбінесе кемшіліктер туралы айтады және қателіктерді айтады. Сіз ересектерсіз, сіз бала түсінеді деп ойлайсыз, бірақ жасөспірімдер сөздердің тікелей мағынасын басшылыққа алады. Өз кемшіліктері туралы және махаббат, эмоционалды қолдау, назар аудару және материалдық емес қамқорлық туралы жиі ести отырып, балалар бәріне күмәндана бастайды

(өзіне деген қарым-қатынаста, өзін-өзі бағалауда).


Балаңызға өмірлік жағдайларға қарамай, оны жақсы көретінін айтуға қорықпаңыз, сіздің сезімдеріңіз туралы айтыңыз, олар жай лекциялардан немесе ұзақ түсіндірулерден гөрі түсінікті («Сіз сабақ үйренуіңіз керек», «Бұлай істеуді тоқтатыңыз

]]>
АТА-АНАЛАРҒА КЕҢЕС: БАЛАЛАРҒА ЕМЕС ДАЙЫНДАУҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ КЕРЕК


1. Баланың емтиханға қанша ұпай алатынына алаңдамаңыз және емтиханнан кейін баланы сынамаңыз. Балаңызды ұпай саны оның қабілеттерін дұрыс өлшеу емес деп ойлауға шақырыңыз.


2. Емтихан қарсаңында балаңыздың мазасыздығын көтермеңіз- Бұл тест нәтижесіне теріс әсер етуі мүмкін. Бала әрдайым ата-ананың толқуымен өтеді, ал егер шешуші сәтте ересектер өздерінің эмоцияларына төтеп бере алса, онда жас ерекшеліктеріне байланысты бала эмоционалды түрде «босайды».


Балаларды жігерлендіріңізоларды жақсы орындағаны үшін мадақтаңыз.

Өздеріне деген сенімділікті арттырады, бала сәтсіздіктен қаншалықты қорқатын болса, қателіктер соғұрлым көп болады.

Баланың сезімін бақылаңыз, сізден басқа ешкім уақытылы байқай алмайды және шамадан тыс жұмыстарға байланысты баланың жағдайының нашарлауына жол бермейді.

Балаңыздың жаттығу режимін қадағалаңыз, артық салмаңызоған демалуға сабақтарды ауыстыру керектігін түсіндіріңіз.

Үйде жаттығуға ыңғайлы орынмен қамтамасыз етіңіз, үйде ешкім жол бермейтініне көз жеткізіңіз.

Баланың тамақтануына назар аударыңыз:интенсивті психикалық стресс кезінде оған қоректік және әр түрлі диета және теңдестірілген дәрумендер кешені қажет. Балық, сүзбе, жаңғақтар, кептірілген өрік және т.б. сияқты өнімдер. миды ынталандыру.

Балаларға тақырыптарды ұйымдастыруға көмектесіңіз күндізгі жаттығулар.

Балаңызды емтиханға дайындық техникасымен таныстырыңыз. Барлық нақты материалды есте сақтаудың қажеті жоқ, тек негізгі ойларға қарап, материалдың мағынасы мен қисынын түсіну керек. Жоспарға сәйкес зерттелген материалды ұйымдастыра отырып, қысқаша сызбалық мәлімдемелер мен кестелер жасау өте пайдалы. Егер ол қалай білмесе, оны іс жүзінде қалай жасау керектігін көрсетіңіз. Негізгі формулалар мен анықтамаларды қағазға жазып, үстелге, төсекке, асханаға және т.б. іліп қоюға болады.

Тақырыпқа түрлі тест тапсырмаларын дайындаңыз (Қазір тест заттарының көптеген жинақтары бар). Тестілеуге арналған баланың тренажері үлкен маңызға ие, өйткені бұл форма әдеттегі жазбаша және ауызша емтихандардан өзгеше.

12. Тест тапсырмалары бойынша жаттығу кезінде алдын ала Балаңызға уақытында бағыттауға және оны таратуға үйретіңіз. Сонда бала барлық сынақ кезінде шоғырлануға дағдыланады, бұл оған тыныштық беріп, қажетсіз уайымнан арылтады. Егер бала сағат тағып жүрмесе, оған емтиханға арналған сағатты беруді ұмытпаңыз.


Емтихан қарсаңында балаңызға жақсы демалыңыз, ол жақсы демалып, ұйықтауы керек.

Балаларды емтихан кезінде мыналарға назар аударуға шақырыңыз.:

• Сұрақты соңына дейін мұқият оқып шығыңыз және оның мәнін түсініңіз (тестілеу кезіндегі әдеттегі қате - оны соңына дейін оқымау, алғашқы сөздер бойынша жауап беруді ұсынады және оны енгізуге асығуда);


• Егер сіз сұрақтың жауабын білмесеңіз немесе сенімді болмасаңыз, оны өткізіп жіберіңіз де, кейінірек оған оралу үшін белгілеңіз,


Егер мен қойылған сұраққа жауап бере алмайтын болсам, менің түйсігіме сүйеніп, мүмкін нұсқаны көрсету керек.


Есіңізде болсын: ең бастысы - баланың стресстері мен мазасыздығын азайту және сабақтарға қолайлы жағдайлар жасау.


Отбасылық психотерапия.

Жасөспірімге емтиханға байланысты стрессті жеңуге қолдау көрсету үшін қолайлы психологиялық жағдай жасау қажет. Мұндай орта келесі әдістермен жасалады:


Ата-аналар мен бала арасындағы жиі байланыс оның сабақтары арасында, бірге тамақтану, кешке ұйықтар алдында.


Күннің оң нәтижелерін бірігіп және күнделікті қорытындылау - кешке шай ішу арқылы балаңызға бір күнде сіз үшін ең сәтті болған нәрсені айтуға және емтиханға дайындалудағы жетістіктері туралы айтуын сұрай аласыз. Әр сәттілік өзара жігерлендіреді.


Емтихан тапсыру кезінде баламен өткен жетістіктері туралы естеліктерімен бөлісті.


Сіз балаға емтихандардағы және басқа сынақтардағы өз тәжірибеңіз туралы және оларды сәтті жеңу тәжірибесі туралы айта аласыз.


Баламен қарым-қатынас стилі - оптимистік, әдемі, әзілге толы.


Кез-келген кәсіпте сәттілікке алғашқы қадам - бұл психологиялық көзқарас., қойылған мақсатқа жететініне толық сенім. Баланы сәттілікке, сәттілікке дағдыландыру керек, бірақ сонымен бірге алаңдаушылық білдіретін адамдардың нәтижелі жұмыс істеуіне кедергі келтіретін себептердің бірі олардың белгілі бір іс-әрекеттерді орындауға емес, ықтимал салдары қандай болатынына көбірек көңіл аудару екендігі белгілі. Сондықтан «маған өте жақсы баға алу керек», «мен барлық жағдайда жауап беруім керек» сияқты мақсат қою тиімсіз, нақты: «Мен теореманы дәлелдеуге немесе проблеманы шешуге тура келеді ...» деп тұжырымдау жақсы.


Оқушы үшін сәтсіздікке ұшырау мүмкіндігі оның өмірінің сәтсіздігінің, адамгершілігінің төмен деңгейінің көрсеткіші болады. Бұл қабылдау арқылы емтихан енді белгілі бір білім сынағы ғана емес, адамды өзін-өзі бағалаудан, басқалардың көз алдында құрметтеу қабілетінен айыратын кедергі болып табылады.Бұл сезіну құқығына арналған сынақадам арқылы.


Бұған жол бермеу үшін, ата-аналар, балаңыздың күшті жақтарына сенімді болуыңыз керек. Артында сенімді арт, сүйіспеншілікке толы адамдар болғанда, өзіңізді сенімді сезіну оңай. Балаларын жақсы көрмейтін ата-аналар жиі кездесетін жағдай емес, бірақ ата-ана махаббатына толық сенімді жасөспірімдер онша көп емес. Бұл қайшылық жай түсіндіріледі. Жақсы ата-аналар көбінесе кемшіліктер туралы айтады және қателіктерді айтады. Сіз ересектерсіз, сіз бала түсінеді деп ойлайсыз, бірақ жасөспірімдер сөздердің тікелей мағынасын басшылыққа алады. Өз кемшіліктері туралы және махаббат, эмоционалды қолдау, назар аудару және материалдық емес қамқорлық туралы жиі ести отырып, балалар бәріне күмәндана бастайды

(өзіне деген қарым-қатынаста, өзін-өзі бағалауда).


Балаңызға өмірлік жағдайларға қарамай, оны жақсы көретінін айтуға қорықпаңыз, сіздің сезімдеріңіз туралы айтыңыз, олар жай лекциялардан немесе ұзақ түсіндірулерден гөрі түсінікті («Сіз сабақ үйренуіңіз керек», «Бұлай істеуді тоқтатыңыз

]]>
admin Thu, 12 May 2022 12:11:27 +0600
Ата-аналар жиналысының хаттамасы https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/habarlandyr-zhinalys-hattamalary/237-ata-analar-zhinalysyny-hattamasy.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/habarlandyr-zhinalys-hattamalary/237-ata-analar-zhinalysyny-hattamasy.html Ата-аналар жиналысының   

                                                               Хаттамасы 

Қатысқандар:10

Қатыспағандар:17

Өткізу күні: 29 қыркүйек 2021 жыл

ZOOM платформасымен өткізілді


Күн тәртібінде:


1.      6 «Ә» сынып оқушыларының  ата-аналарын Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелген бұйрықпен таныстыру.

  1. Ағымдағы мәселелер

                                                        Жиналыс барысы:

       Бірінші мәселе бойынша сынып жетекші Кашкынбаева Н. сөз алды. Ата-аналарды Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелген бұйрықпен таныстырдым.

             Екінші мәселе бойынша сынып жетекшісі Кашкынбаева Н  мектепте болып жатқан өзгерістерге тоқталды. Сонымен қатар оқушыларды сабаққа кешіктірмей  жіберуді, жеке бас тазалықтарын қадағалауды, сабақтан қалдырмауды, үнемі өзімен байланыста болуды ескертті. Алда каникул күндеріндегі балалардың қауіпсіздігіне ата-аналардың жауап беретіндігін ерекше ескерттім.









Сынып жетекші: Кашкынбаева Н.Т

]]>
Ата-аналар жиналысының   

                                                               Хаттамасы 

Қатысқандар:10

Қатыспағандар:17

Өткізу күні: 29 қыркүйек 2021 жыл

ZOOM платформасымен өткізілді


Күн тәртібінде:


1.      6 «Ә» сынып оқушыларының  ата-аналарын Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелген бұйрықпен таныстыру.

  1. Ағымдағы мәселелер

                                                        Жиналыс барысы:

       Бірінші мәселе бойынша сынып жетекші Кашкынбаева Н. сөз алды. Ата-аналарды Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелген бұйрықпен таныстырдым.

             Екінші мәселе бойынша сынып жетекшісі Кашкынбаева Н  мектепте болып жатқан өзгерістерге тоқталды. Сонымен қатар оқушыларды сабаққа кешіктірмей  жіберуді, жеке бас тазалықтарын қадағалауды, сабақтан қалдырмауды, үнемі өзімен байланыста болуды ескертті. Алда каникул күндеріндегі балалардың қауіпсіздігіне ата-аналардың жауап беретіндігін ерекше ескерттім.









Сынып жетекші: Кашкынбаева Н.Т

]]>
admin Mon, 11 Apr 2022 15:45:14 +0600
« Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/habarlandyr-zhinalys-hattamalary/238--blm-beru-jymdaryna-zhne-olary-aumataryna-keluge-tyjym-salynan-pajdalanylu-shn-shektelgen-bjymdar-men-zattardy-tzbesn-bektu-turaly.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/habarlandyr-zhinalys-hattamalary/238--blm-beru-jymdaryna-zhne-olary-aumataryna-keluge-tyjym-salynan-pajdalanylu-shn-shektelgen-bjymdar-men-zattardy-tzbesn-bektu-turaly.html «№1 Жамбыл атындағы орта мектебі»МКМ

2021-2022 оқу жылы


« Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы»

                                                            Хабарлама


Қатысқандар:24

Қатыспағандар:

Өткізу күні: 30 қыркүйек 2021 жыл

Тақырыбы: « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» 

Ата-аналар жиналысының мақсаты: Оқушылар үшін қауіпсіз және жайлы орта қалыптастыруға, сондай-ақ құқық бұзушылықтарды уақытылы анықтауға және оның алдын алу үшін хабарландыру.

Қатысушылар: ата-аналар

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелгенін мәлімдейді.




Жоғарыда көрсетілген бұйрықпен ата-аналарды таныстырдым. Сонымен қатар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығына қосымшамен таныстырып өттім.

Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым салынған нәрселер мен заттар:

      1) атыс қаруы, оның ішінде травматикалық, газды, пневматикалық, сигналдық, электрлік және құрылымдық жағынан қаруға ұқсас бұйымдар мен олардың құрамдас бөліктері:

      атыс қаруына тән жеке құрылымдық элементтері мен тетіктері немесе сыртқы белгілері бар, бірақ нысананы зақымдауға арналмаған заттар (құрылыс құралдары, сигналдық құрылғылар, линеметтер);

      зақымдаушы әсері радиоактивті сәулелену мен биологиялық әсерді пайдалануға негізделген қару мен заттар;

      зақымдаушы әсері электромагниттік, жарық, жылу, инфрадыбыстық немесе ультрадыбыстық сәулеленуді пайдалануға негізделген заттар;

      қаруға оқ-дәрілер және оның құрамдас бөліктері, снарядтар, жебелер;

      жоғарыда аталған қару түрлерін имитациялайтын заттар.

      2) шанышқылы, кескіш, шапқыш, ұрғылау-ұсақтау, лақтыру заттары, өнеркәсіптік құралдар және өзге де нәрселер, оның ішінде:

      барлық түрдегі пышақтар, қырынуға арналған станоктар немесе жүздер , садақтар, арбалеттер, мүйізтұмсықтар, балталар, қылыштар, семсерлер, барлық түрдегі медициналық скальпельдер , жебелер мен дарттар, арпундар мен найзалар, мұзтұтқыштар, металл жұлдыздар, түйреуіштер, шоқпарлар, таяқшалар, кастеттер, нунчактар;

      білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесінде, өнеркәсіптік және шаруашылық мақсаттарында пайдалану жағдайларын қоспағанда, шегелерді қағу және болттарды бекіту үшін өнеркәсіптік құрылғылар, шанышқылы немесе кескіш заттар ретінде пайдаланылуы мүмкін өнеркәсіптік құралдар;

медициналық шприцтер.

3) оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:

      жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары, аэрозольдық бояулар, скипидар;

      фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және пиротехникалық құралдар;

      сіріңкелер, оттықтар;

      құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары ;

      психикаға белсенді әсер ететін заттар;

      темекі бұйымдары, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар.

Ата-аналар да өз ойларымен бөлісті. Балаларға айтып, қадағалайтындықтарына уәде берді.




                   Сынып жетекші :  Даркембаева Ж.К.




«№1 Жамбыл атындағы орта мектебі»МКМ

2021-2022 оқу жылы


« Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы»

                                                            Хабарлама


Қатысқандар:24

Қатыспағандар:

Өткізу күні: 30 қыркүйек 2021 жыл

Тақырыбы: « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» 

Жиналысының мақсаты: Оқушылар үшін қауіпсіз және жайлы орта қалыптастыруға, сондай-ақ құқық бұзушылықтарды уақытылы анықтауға және оның алдын алу.

Қатысушылар: Оқушылар

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелгенін мәлімдейді.




Жоғарыда көрсетілген бұйрықпен оқушыларды таныстырдым. Сонымен қатар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығына қосымшамен таныстырып өттім.

Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым салынған нәрселер мен заттар:

      1) атыс қаруы, оның ішінде травматикалық, газды, пневматикалық, сигналдық, электрлік және құрылымдық жағынан қаруға ұқсас бұйымдар мен олардың құрамдас бөліктері:

      атыс қаруына тән жеке құрылымдық элементтері мен тетіктері немесе сыртқы белгілері бар, бірақ нысананы зақымдауға арналмаған заттар (құрылыс құралдары, сигналдық құрылғылар, линеметтер);

      зақымдаушы әсері радиоактивті сәулелену мен биологиялық әсерді пайдалануға негізделген қару мен заттар;

      зақымдаушы әсері электромагниттік, жарық, жылу, инфрадыбыстық немесе ультрадыбыстық сәулеленуді пайдалануға негізделген заттар;

      қаруға оқ-дәрілер және оның құрамдас бөліктері, снарядтар, жебелер;

      жоғарыда аталған қару түрлерін имитациялайтын заттар.

      2) шанышқылы, кескіш, шапқыш, ұрғылау-ұсақтау, лақтыру заттары, өнеркәсіптік құралдар және өзге де нәрселер, оның ішінде:

      барлық түрдегі пышақтар, қырынуға арналған станоктар немесе жүздер , садақтар, арбалеттер, мүйізтұмсықтар, балталар, қылыштар, семсерлер, барлық түрдегі медициналық скальпельдер , жебелер мен дарттар, арпундар мен найзалар, мұзтұтқыштар, металл жұлдыздар, түйреуіштер, шоқпарлар, таяқшалар, кастеттер, нунчактар;

      білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесінде, өнеркәсіптік және шаруашылық мақсаттарында пайдалану жағдайларын қоспағанда, шегелерді қағу және болттарды бекіту үшін өнеркәсіптік құрылғылар, шанышқылы немесе кескіш заттар ретінде пайдаланылуы мүмкін өнеркәсіптік құралдар;

медициналық шприцтер.

3) оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:

      жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары, аэрозольдық бояулар, скипидар;

      фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және пиротехникалық құралдар;

      сіріңкелер, оттықтар;

      құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары ;

      психикаға белсенді әсер ететін заттар;

      темекі бұйымдары, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар.





                  Сынып жетекші :  Даркембаева Ж.К.



]]>
«№1 Жамбыл атындағы орта мектебі»МКМ

2021-2022 оқу жылы


« Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы»

                                                            Хабарлама


Қатысқандар:24

Қатыспағандар:

Өткізу күні: 30 қыркүйек 2021 жыл

Тақырыбы: « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» 

Ата-аналар жиналысының мақсаты: Оқушылар үшін қауіпсіз және жайлы орта қалыптастыруға, сондай-ақ құқық бұзушылықтарды уақытылы анықтауға және оның алдын алу үшін хабарландыру.

Қатысушылар: ата-аналар

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелгенін мәлімдейді.




Жоғарыда көрсетілген бұйрықпен ата-аналарды таныстырдым. Сонымен қатар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығына қосымшамен таныстырып өттім.

Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым салынған нәрселер мен заттар:

      1) атыс қаруы, оның ішінде травматикалық, газды, пневматикалық, сигналдық, электрлік және құрылымдық жағынан қаруға ұқсас бұйымдар мен олардың құрамдас бөліктері:

      атыс қаруына тән жеке құрылымдық элементтері мен тетіктері немесе сыртқы белгілері бар, бірақ нысананы зақымдауға арналмаған заттар (құрылыс құралдары, сигналдық құрылғылар, линеметтер);

      зақымдаушы әсері радиоактивті сәулелену мен биологиялық әсерді пайдалануға негізделген қару мен заттар;

      зақымдаушы әсері электромагниттік, жарық, жылу, инфрадыбыстық немесе ультрадыбыстық сәулеленуді пайдалануға негізделген заттар;

      қаруға оқ-дәрілер және оның құрамдас бөліктері, снарядтар, жебелер;

      жоғарыда аталған қару түрлерін имитациялайтын заттар.

      2) шанышқылы, кескіш, шапқыш, ұрғылау-ұсақтау, лақтыру заттары, өнеркәсіптік құралдар және өзге де нәрселер, оның ішінде:

      барлық түрдегі пышақтар, қырынуға арналған станоктар немесе жүздер , садақтар, арбалеттер, мүйізтұмсықтар, балталар, қылыштар, семсерлер, барлық түрдегі медициналық скальпельдер , жебелер мен дарттар, арпундар мен найзалар, мұзтұтқыштар, металл жұлдыздар, түйреуіштер, шоқпарлар, таяқшалар, кастеттер, нунчактар;

      білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесінде, өнеркәсіптік және шаруашылық мақсаттарында пайдалану жағдайларын қоспағанда, шегелерді қағу және болттарды бекіту үшін өнеркәсіптік құрылғылар, шанышқылы немесе кескіш заттар ретінде пайдаланылуы мүмкін өнеркәсіптік құралдар;

медициналық шприцтер.

3) оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:

      жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары, аэрозольдық бояулар, скипидар;

      фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және пиротехникалық құралдар;

      сіріңкелер, оттықтар;

      құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары ;

      психикаға белсенді әсер ететін заттар;

      темекі бұйымдары, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар.

Ата-аналар да өз ойларымен бөлісті. Балаларға айтып, қадағалайтындықтарына уәде берді.




                   Сынып жетекші :  Даркембаева Ж.К.




«№1 Жамбыл атындағы орта мектебі»МКМ

2021-2022 оқу жылы


« Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы»

                                                            Хабарлама


Қатысқандар:24

Қатыспағандар:

Өткізу күні: 30 қыркүйек 2021 жыл

Тақырыбы: « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» 

Жиналысының мақсаты: Оқушылар үшін қауіпсіз және жайлы орта қалыптастыруға, сондай-ақ құқық бұзушылықтарды уақытылы анықтауға және оның алдын алу.

Қатысушылар: Оқушылар

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелгенін мәлімдейді.




Жоғарыда көрсетілген бұйрықпен оқушыларды таныстырдым. Сонымен қатар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығына қосымшамен таныстырып өттім.

Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым салынған нәрселер мен заттар:

      1) атыс қаруы, оның ішінде травматикалық, газды, пневматикалық, сигналдық, электрлік және құрылымдық жағынан қаруға ұқсас бұйымдар мен олардың құрамдас бөліктері:

      атыс қаруына тән жеке құрылымдық элементтері мен тетіктері немесе сыртқы белгілері бар, бірақ нысананы зақымдауға арналмаған заттар (құрылыс құралдары, сигналдық құрылғылар, линеметтер);

      зақымдаушы әсері радиоактивті сәулелену мен биологиялық әсерді пайдалануға негізделген қару мен заттар;

      зақымдаушы әсері электромагниттік, жарық, жылу, инфрадыбыстық немесе ультрадыбыстық сәулеленуді пайдалануға негізделген заттар;

      қаруға оқ-дәрілер және оның құрамдас бөліктері, снарядтар, жебелер;

      жоғарыда аталған қару түрлерін имитациялайтын заттар.

      2) шанышқылы, кескіш, шапқыш, ұрғылау-ұсақтау, лақтыру заттары, өнеркәсіптік құралдар және өзге де нәрселер, оның ішінде:

      барлық түрдегі пышақтар, қырынуға арналған станоктар немесе жүздер , садақтар, арбалеттер, мүйізтұмсықтар, балталар, қылыштар, семсерлер, барлық түрдегі медициналық скальпельдер , жебелер мен дарттар, арпундар мен найзалар, мұзтұтқыштар, металл жұлдыздар, түйреуіштер, шоқпарлар, таяқшалар, кастеттер, нунчактар;

      білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесінде, өнеркәсіптік және шаруашылық мақсаттарында пайдалану жағдайларын қоспағанда, шегелерді қағу және болттарды бекіту үшін өнеркәсіптік құрылғылар, шанышқылы немесе кескіш заттар ретінде пайдаланылуы мүмкін өнеркәсіптік құралдар;

медициналық шприцтер.

3) оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:

      жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары, аэрозольдық бояулар, скипидар;

      фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және пиротехникалық құралдар;

      сіріңкелер, оттықтар;

      құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары ;

      психикаға белсенді әсер ететін заттар;

      темекі бұйымдары, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар.





                  Сынып жетекші :  Даркембаева Ж.К.



]]>
admin Thu, 07 Apr 2022 15:46:07 +0600
« Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/ata-analar-komitetn-zhospary/236--blm-beru-jymdaryna-zhne-olary-aumataryna-keluge-tyjym-salynan-pajdalanylu-shn-shektelgen-bjymdar-men-zattardy-tzbesn-bektu-turaly.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/ata-analar-komitetn-zhospary/236--blm-beru-jymdaryna-zhne-olary-aumataryna-keluge-tyjym-salynan-pajdalanylu-shn-shektelgen-bjymdar-men-zattardy-tzbesn-bektu-turaly.html «№1 Жамбыл атындағы орта мектебі»МКМ

2021-2022 оқу жылы


« Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы»

                                                            Хабарлама


Қатысқандар:16

Қатыспағандар:

Өткізу күні: 30 қыркүйек 2021 жыл

Тақырыбы: « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» 

Сынып сағатының мақсаты: Оқушылар үшін қауіпсіз және жайлы орта қалыптастыруға, сондай-ақ құқық бұзушылықтарды уақытылы анықтауға және оның алдын алу.

Қатысушылар: Ата-аналар

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелгенін мәлімдейді.




Жоғарыда көрсетілген бұйрықпен оқушыларды таныстырдым. Сонымен қатар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығына қосымшамен таныстырып өттім.

Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым салынған нәрселер мен заттар:

      1) атыс қаруы, оның ішінде травматикалық, газды, пневматикалық, сигналдық, электрлік және құрылымдық жағынан қаруға ұқсас бұйымдар мен олардың құрамдас бөліктері:

      атыс қаруына тән жеке құрылымдық элементтері мен тетіктері немесе сыртқы белгілері бар, бірақ нысананы зақымдауға арналмаған заттар (құрылыс құралдары, сигналдық құрылғылар, линеметтер);

      зақымдаушы әсері радиоактивті сәулелену мен биологиялық әсерді пайдалануға негізделген қару мен заттар;

      зақымдаушы әсері электромагниттік, жарық, жылу, инфрадыбыстық немесе ультрадыбыстық сәулеленуді пайдалануға негізделген заттар;

      қаруға оқ-дәрілер және оның құрамдас бөліктері, снарядтар, жебелер;

      жоғарыда аталған қару түрлерін имитациялайтын заттар.

      2) шанышқылы, кескіш, шапқыш, ұрғылау-ұсақтау, лақтыру заттары, өнеркәсіптік құралдар және өзге де нәрселер, оның ішінде:

      барлық түрдегі пышақтар, қырынуға арналған станоктар немесе жүздер , садақтар, арбалеттер, мүйізтұмсықтар, балталар, қылыштар, семсерлер, барлық түрдегі медициналық скальпельдер , жебелер мен дарттар, арпундар мен найзалар, мұзтұтқыштар, металл жұлдыздар, түйреуіштер, шоқпарлар, таяқшалар, кастеттер, нунчактар;

      білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесінде, өнеркәсіптік және шаруашылық мақсаттарында пайдалану жағдайларын қоспағанда, шегелерді қағу және болттарды бекіту үшін өнеркәсіптік құрылғылар, шанышқылы немесе кескіш заттар ретінде пайдаланылуы мүмкін өнеркәсіптік құралдар;

медициналық шприцтер.

3) оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:

      жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары, аэрозольдық бояулар, скипидар;

      фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және пиротехникалық құралдар;

      сіріңкелер, оттықтар;

      құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары ;

      психикаға белсенді әсер ететін заттар;

      темекі бұйымдары, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар.





                   Сынып жетекші :  Жунусова М.А.


]]>
«№1 Жамбыл атындағы орта мектебі»МКМ

2021-2022 оқу жылы


« Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы»

                                                            Хабарлама


Қатысқандар:16

Қатыспағандар:

Өткізу күні: 30 қыркүйек 2021 жыл

Тақырыбы: « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» 

Сынып сағатының мақсаты: Оқушылар үшін қауіпсіз және жайлы орта қалыптастыруға, сондай-ақ құқық бұзушылықтарды уақытылы анықтауға және оның алдын алу.

Қатысушылар: Ата-аналар

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі « Білім беру ұйымдарына және оларың аумақтарына әкелуге тыйым салынған , пайдаланылу үшін шектелген бұйымдар мен заттардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығы бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет  министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда №22857 болып тіркелгенін мәлімдейді.




Жоғарыда көрсетілген бұйрықпен оқушыларды таныстырдым. Сонымен қатар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 25 мамырдағы № 235 бұйрығына қосымшамен таныстырып өттім.

Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым салынған нәрселер мен заттар:

      1) атыс қаруы, оның ішінде травматикалық, газды, пневматикалық, сигналдық, электрлік және құрылымдық жағынан қаруға ұқсас бұйымдар мен олардың құрамдас бөліктері:

      атыс қаруына тән жеке құрылымдық элементтері мен тетіктері немесе сыртқы белгілері бар, бірақ нысананы зақымдауға арналмаған заттар (құрылыс құралдары, сигналдық құрылғылар, линеметтер);

      зақымдаушы әсері радиоактивті сәулелену мен биологиялық әсерді пайдалануға негізделген қару мен заттар;

      зақымдаушы әсері электромагниттік, жарық, жылу, инфрадыбыстық немесе ультрадыбыстық сәулеленуді пайдалануға негізделген заттар;

      қаруға оқ-дәрілер және оның құрамдас бөліктері, снарядтар, жебелер;

      жоғарыда аталған қару түрлерін имитациялайтын заттар.

      2) шанышқылы, кескіш, шапқыш, ұрғылау-ұсақтау, лақтыру заттары, өнеркәсіптік құралдар және өзге де нәрселер, оның ішінде:

      барлық түрдегі пышақтар, қырынуға арналған станоктар немесе жүздер , садақтар, арбалеттер, мүйізтұмсықтар, балталар, қылыштар, семсерлер, барлық түрдегі медициналық скальпельдер , жебелер мен дарттар, арпундар мен найзалар, мұзтұтқыштар, металл жұлдыздар, түйреуіштер, шоқпарлар, таяқшалар, кастеттер, нунчактар;

      білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесінде, өнеркәсіптік және шаруашылық мақсаттарында пайдалану жағдайларын қоспағанда, шегелерді қағу және болттарды бекіту үшін өнеркәсіптік құрылғылар, шанышқылы немесе кескіш заттар ретінде пайдаланылуы мүмкін өнеркәсіптік құралдар;

медициналық шприцтер.

3) оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:

      жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары, аэрозольдық бояулар, скипидар;

      фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және пиротехникалық құралдар;

      сіріңкелер, оттықтар;

      құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары ;

      психикаға белсенді әсер ететін заттар;

      темекі бұйымдары, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар.





                   Сынып жетекші :  Жунусова М.А.


]]>
admin Thu, 07 Apr 2022 15:43:46 +0600
Ата-аналарға психолог кеңесі https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/212-ata-analara-psiholog-kees.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/ata-analara-psiholog-kees/212-ata-analara-psiholog-kees.html Қай елде, қай кезде болмасын, бала тәрбиесін ерекше дамытушы да, ілгері апарушы да-балалар, яғни бүгінгі ұрпақ-ертеңгі елдің болашағы.
Мен баяндамамның алғы сөзін шығыс ғұламасы Әл-Фарабидің сөзінен бастағым келеді: «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың хас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» делінген.
Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек.
Бала өнегелі болса, сөз жоқ, ол көрікті болады. Сіз, құрметті ата-ана, ұлыңыздың немесе қызыңыздың мектепте нашар оқығанын қаламайтыныңыз белгілі. Кейде, немесе, күнде балаңыз «2» деген нашар баға алса, онда оған ренжисіз, сөгесіз, тіпті тілдеп те жібересіз.
Сондай кезде баламен ұрыс-керіс тудырмай-ақ түсінісіп, жөн сілтеуге бола ма? Әрине, болады.
Ендеше психологиялық-педагогикалық тұрғыдан берілетін төмендегі 14 кеңеске құлақ түріңіз:
1. Таңертен (не түсте) сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге жүйкесін жұқартпаңыз.
Тамағын ішпей жатып ұрыс-керіс ұйымдастырмаңыз.
2. Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз.
3. Баланы сабаққа (әсіресе таңертен) ашқұрсақ жібермеңіз;
4. «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!», «Бүгін 2 алсаң құртамын!» деген ескертулерді жиі айта бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы баға алып келуіне тілектестік білдіріңіз;
5. Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» деп бас салып балыңызды сұрақтың астына алмаңыз. Мектептен келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз.
Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, «сені тындауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл бөліп, мұқият тыңдаңыз;
6. Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады;
7. Бала бірдеңеге қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз;
8. Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып сабаққа дайындалтпаңыз. Олар да 2-3 сағат ойнап, демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі-сабаққа әзірленудің сәтті кезі.
9. Бір мезгілдіе барлық сабаққа әзірлену талап етпеңіз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс;
10.Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп, бірлесіп дайындалыңыз.
11.«Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз.
12.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз.
13.Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін.
14.Егер балаңы айтқаныңызды тыңдамайтын болса, онда ұстазымен, психолог маманымен, дәрігермен кеңесіңіз.
Халық даналығында:
«Баланы 5-ке дейін патшаңдай көтер,
15-ке дейін құлыңдай жұмса,
15-тен кейін досыңдай сыйла,» - деген керемет ұлағатты нақыл бар. Соны әрдайым басшылыққа алыңыз.
Бала бойындағы жағымсыз мінез-құлықтар үнемі есепке алынса;
ата-ана мен мұғалім бірлікте болып, баланың жақсы, жағымды істерін ылғи марапаттау қажет.
Қоршаған ортадағы теріс әрекеттерден үнемі сақтандырып отырса, мұғалім мен ата-ана әрқашан сергектік, шыдамдылық танытып, жан жылуын беріп, шеберлік көрсете білсе, онда балаларымыз өзімшіл болмай, қиындықтан қашпай, міндетті мен парызын орындайтын ұрпақ болары анық.
Ата-аналар кодексінде:
-Ата-ана ерекше жағдайда ғана емес, тәрбиемен ұдайы айналысуға міндетті;
-Баланы тәрбиелеу үшін ата-ана өзіміз тәрбиелі болуымыз керек. Тәрбие беру-ақыл айту емес;
-Баланы жақсы көргендізінізді мейірімді, жылы сөзбен жеткізіп отырыңыз;
-Мектептегі жағдайды жақсарту мақсатында ұсыныстар айтуға құқыңыз бар.
-Қателігін түсіне білетін,
Дұрыс жүріп, күтіне білетін,
Үлкенді сыйлап, кішіні сүйетін,
Білімді жинап, дүниені шолатындай, - балаларыңыз, үлкен азамат болып өссің!
Сөз соңын ұлы ұстаз Макаренконың: "Баламен шындап сөйлесу үшін орын мен уақытты таңдай біліңіз.
Кіре берістегі, жол-жөнекей айтылған сөз бала көңілінде керекті із қалдырмайды деген", - парасатты ойымен түйіндегенді жөн көрдім.
Ата-аналарға арналған этикалық кодекс
1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз.
2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз.
3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз.
4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз.
5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз.
6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар жиналысынан қалыс алмаңыз.
7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз.
8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз.
9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының тазалығына және киіміне жауапты қараңыз.
10. Өз уақытымен балаңыздың оқу процесін,күнделігін,дәптерін қадағалап отырыңыз.
11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында күтіңіз.
12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, қала көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға қатысыңыз.
13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке ұйымдастырушылық,ақпараттық және материалдық көмек көрсете алады.
14.Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыз:
1. Сынып жетекшісі;
2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда);
3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары;
4. Әлеуметтік педагог;
5. Мектеп басшысы.

]]>
Қай елде, қай кезде болмасын, бала тәрбиесін ерекше дамытушы да, ілгері апарушы да-балалар, яғни бүгінгі ұрпақ-ертеңгі елдің болашағы.
Мен баяндамамның алғы сөзін шығыс ғұламасы Әл-Фарабидің сөзінен бастағым келеді: «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың хас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» делінген.
Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек.
Бала өнегелі болса, сөз жоқ, ол көрікті болады. Сіз, құрметті ата-ана, ұлыңыздың немесе қызыңыздың мектепте нашар оқығанын қаламайтыныңыз белгілі. Кейде, немесе, күнде балаңыз «2» деген нашар баға алса, онда оған ренжисіз, сөгесіз, тіпті тілдеп те жібересіз.
Сондай кезде баламен ұрыс-керіс тудырмай-ақ түсінісіп, жөн сілтеуге бола ма? Әрине, болады.
Ендеше психологиялық-педагогикалық тұрғыдан берілетін төмендегі 14 кеңеске құлақ түріңіз:
1. Таңертен (не түсте) сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге жүйкесін жұқартпаңыз.
Тамағын ішпей жатып ұрыс-керіс ұйымдастырмаңыз.
2. Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз.
3. Баланы сабаққа (әсіресе таңертен) ашқұрсақ жібермеңіз;
4. «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!», «Бүгін 2 алсаң құртамын!» деген ескертулерді жиі айта бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы баға алып келуіне тілектестік білдіріңіз;
5. Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» деп бас салып балыңызды сұрақтың астына алмаңыз. Мектептен келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз.
Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, «сені тындауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл бөліп, мұқият тыңдаңыз;
6. Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады;
7. Бала бірдеңеге қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз;
8. Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып сабаққа дайындалтпаңыз. Олар да 2-3 сағат ойнап, демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі-сабаққа әзірленудің сәтті кезі.
9. Бір мезгілдіе барлық сабаққа әзірлену талап етпеңіз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс;
10.Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп, бірлесіп дайындалыңыз.
11.«Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз.
12.Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз.
13.Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін.
14.Егер балаңы айтқаныңызды тыңдамайтын болса, онда ұстазымен, психолог маманымен, дәрігермен кеңесіңіз.
Халық даналығында:
«Баланы 5-ке дейін патшаңдай көтер,
15-ке дейін құлыңдай жұмса,
15-тен кейін досыңдай сыйла,» - деген керемет ұлағатты нақыл бар. Соны әрдайым басшылыққа алыңыз.
Бала бойындағы жағымсыз мінез-құлықтар үнемі есепке алынса;
ата-ана мен мұғалім бірлікте болып, баланың жақсы, жағымды істерін ылғи марапаттау қажет.
Қоршаған ортадағы теріс әрекеттерден үнемі сақтандырып отырса, мұғалім мен ата-ана әрқашан сергектік, шыдамдылық танытып, жан жылуын беріп, шеберлік көрсете білсе, онда балаларымыз өзімшіл болмай, қиындықтан қашпай, міндетті мен парызын орындайтын ұрпақ болары анық.
Ата-аналар кодексінде:
-Ата-ана ерекше жағдайда ғана емес, тәрбиемен ұдайы айналысуға міндетті;
-Баланы тәрбиелеу үшін ата-ана өзіміз тәрбиелі болуымыз керек. Тәрбие беру-ақыл айту емес;
-Баланы жақсы көргендізінізді мейірімді, жылы сөзбен жеткізіп отырыңыз;
-Мектептегі жағдайды жақсарту мақсатында ұсыныстар айтуға құқыңыз бар.
-Қателігін түсіне білетін,
Дұрыс жүріп, күтіне білетін,
Үлкенді сыйлап, кішіні сүйетін,
Білімді жинап, дүниені шолатындай, - балаларыңыз, үлкен азамат болып өссің!
Сөз соңын ұлы ұстаз Макаренконың: "Баламен шындап сөйлесу үшін орын мен уақытты таңдай біліңіз.
Кіре берістегі, жол-жөнекей айтылған сөз бала көңілінде керекті із қалдырмайды деген", - парасатты ойымен түйіндегенді жөн көрдім.
Ата-аналарға арналған этикалық кодекс
1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз.
2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыз,қолдау көрсетіңіз.
3. Бала тәрбиесі тек мұғалімнің ісі емес,ортақ іс екенін ұмытпаңыз.
4. Мектеп туралы,мектепте болған жағдай туралы анық-қанығына көз жеткізбей тұрып ,бөгде орындарға таратпаңыз.
5. Мектеп – балаңыздың екінші үйі екенін түсінсеңіз,өзіңізді де сол үйдің мүшесімін деп есептеңіз.
6. Мектепішілік және сыныптағы ата-аналар жиналысынан қалыс алмаңыз.
7. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыз.
8. Балаңыз сапалы білім алсын десеңіз оған мектепке қажетті құрал-жабдықтарын уақытылы әперіңіз.
9. Балаңыздың денсаулығы мен жеке басының тазалығына және киіміне жауапты қараңыз.
10. Өз уақытымен балаңыздың оқу процесін,күнделігін,дәптерін қадағалап отырыңыз.
11. Егер мектепке сабақ уақытында келсеңіз, сынып жетекшісін немесе балаңызды арнайы күту орнында күтіңіз.
12. Өз мүмкіндігіңізге қарай мектепте өтілетін, қала көлемінде өтілетін мерекелік шараларға,байқауларға қатысыңыз.
13. Өз еріктерімен әрбір ата-ана мектепке ұйымдастырушылық,ақпараттық және материалдық көмек көрсете алады.
14.Мектеп ішінде, сыныпта бола қалған қиын мәселелі жағдайларда оны мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыз:
1. Сынып жетекшісі;
2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда);
3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары;
4. Әлеуметтік педагог;
5. Мектеп басшысы.

]]>
admin Thu, 07 Apr 2022 04:29:28 +0600
Қашықтықтан оқыту кезінде ата- анаға психологиялық кеңес https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/123-ashytytan-oytu-keznde-ata-anaa-psihologijaly-kees.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/123-ashytytan-oytu-keznde-ata-anaa-psihologijaly-kees.html 1597573582-slajd1
1597573546-slajd2
1597573602-slajd3
1597573527-slajd4]]>
1597573582-slajd1
1597573546-slajd2
1597573602-slajd3
1597573527-slajd4]]>
admin Fri, 26 Nov 2021 12:15:16 +0600
6 СОВЕТОВ ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ ПО ОНЛАЙН-ОБУЧЕНИЮ https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/122-6-sovetov-dlja-roditelej-po-onlajn-obucheniju.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/roditelyam/122-6-sovetov-dlja-roditelej-po-onlajn-obucheniju.html admin Fri, 26 Nov 2021 12:09:08 +0600