Мектеп психологының жұмыс жоспары - Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп https://1-zhambyl.mektebi.kz/ ru Мектеп психологының жұмыс жоспары - Жамбыл атындағы № 1 орта мектеп DataLife Engine Диагностикалық карта https://1-zhambyl.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/349-diagnostikaly-karta.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/349-diagnostikaly-karta.html
]]>

]]>
admin Tue, 18 Apr 2023 01:16:00 +0600
Жылдық жоспар https://1-zhambyl.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/352-zhyldy-zhospar.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/352-zhyldy-zhospar.html

]]>


]]>
admin Tue, 11 Apr 2023 01:22:24 +0600
«№1 Жамбыл атындағы орта мектеп» МКМ Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары https://1-zhambyl.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/208-1-zhambyl-atynday-orta-mektep-mkm-psihologijaly-yzmet-2021-2022-ou-zhylynday-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/208-1-zhambyl-atynday-orta-mektep-mkm-psihologijaly-yzmet-2021-2022-ou-zhylynday-zhyldy-zhmys-zhospary.html Бекітемін 

мектеп директоры 

_________Б.М Қамзина



«№1 Жамбыл атындағы орта мектеп» МКМ 

Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары

Мақсаты:

Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;

2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;

3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;

4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;

5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;

6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;

7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.

Бағыттары:

1. Психодиагностика

2. Кеңес беру жұмысы.

3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.

4. Дамыту және түзету жұмыстары.

5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.



  № 

  р/с


Іс-шаралар


Жұмыс түрлері


Нысананалы топ


Орындау мерзімі


Ескертулер


Есептілік нысаны

  1

1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы ,    мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу

Керн Йирасек тесті

1 сынып

Қыркүйек 


Хаттама


  2

Cенім поштасы

Сұрақ-жауап (хат жазу)

1-11сынып

Оқу жылы бойы



Аутодистру-ктивтік мінез-құлықты анық.мүш.

Отырысы

  3

Кәмелетке толмағандардың аутодиструктивтік ықпал етуші жағдайлар мен себептерді анықтау тобының жұмысы

М.Фергюсон мен Д.Расселдің жалғыздық сезімін анықтау әдістемесі


8-11 сынып

Қыркүйек


Хаттама

  4

МАД мектепке психологиялық дайындығын зерттеу

С.А.Банковтың әдістемесі


Қыркүйек


Анықтама

  5






5 сынып оқушыларына диагностика жүргізу     (Орта буынға бейімделуін анықтау).

5 сынып оқушыларының қатысуымен

Топтық әдістемелер жинағы. 

5 сынып

Қазан 





Кіші пед кеңес 



  6

Мамандық бағытын анықтау

«Дж Голланд» тұлға типтерін анықтау

9-11 сынып

Желтоқсан


Хаттама

  7

Мектеп оқушыларының танымдық процестерін анықтау 

Сөздер қатарын есте сақтау әдістемесі

3-4 сынып

Қаңтар


Хаттама

  8

МАД тобының мектепке психологиялық дайындығы

С А.Банковтың әдістемесі

МАД

Наурыз


Хаттама

9

Социометриялық әдістеме

5-8 сынып оқушыларымен социометриялық зерттеу

5-8 сынып




Қазан



Сынып жетекшілер отырысында

10








«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Балаларға қатысты қатыгездік және оның денсаулыққа тигізер     кері әсері»

«Мен зорлық зомбылыққа қарсымын» сауалнама

«Зорлық зомбылық туралы не ойлаймын» сауалнама

5-7 сынып

8-11 сынып

Қазан

Қаңтар


Хаттама

11

Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс

Әдістеме     тест,анкета

Темперамент тип анықтау

1-11 сынып

Қараша



Хаттама

12

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық үрдістері зерттеу

     2-3 сынып оқушылармен тестілеу

2-3 сынып

Қараша

Қаңтар


Хаттама

13

Мектепке мотивациясын зерттеу

1-4 сынып оқушыларымен

Сауалнама (Н.Г.Лусканов)

1-4  сынып

Қазан


Хаттама

14

9 сынып оқушыларын кәсіптік бағдар бойынша зерттеу,жоғарғы буынға бейімдеу. 

Климов әдістемесі

Мектептегі мазасыздануды анықтау

Филипс тесті

9-11 сынып

Қараша

Ақпан


Хаттама

15

11 сынып оқушыларын ҰБТ-ге психологиялық дайындық жұмыстары

Әдістемелер жиынтығы

11 сынып

Ай сайын


Хаттама

16

Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын анықтау

Әдістемелер жинағы

Даярлық тобы

Сәуір-мамыр


Хаттама

17

4 сынып оқушыларына психологиялық диагностика. Ерік -жігердің жетілуі эмоционалдық жетілуі

4 сынып оқушыларының топтамалық фронталдық зерттеу әдістемесі

4 сынып

Сауір-мамыр


Хаттама

18

Педагогикалық ұжымға психологиялық қолдау

Баяндама-презентация,

жаттығулар

Мұғалімдер

Жыл бойы


Хаттама

19

Ата-аналармен оқушылардың қарым-қатынасын 

Анықтау

Тест.Сауалнама

1-11

Қаңтар Ақпан


Хаттама








ІІ. Түзету-дамыту жұмысы

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Түзету-дамытуды қажет ететін «үйден оқитын» оқушылармен жұмыс  

Арнайы бағдарлама бойынша

Үйден оқытылатын оқушылар

Тоқсанына  1 рет



2

1 сынып оқушыларымен түзету дамыту жұмысы

Топпен жаттығу

тренинг

  1. сынып

Қыркүйек



Хаттама



3

5 сынып оқушыларымен диагностика қортындысы бойынша коррекциялық дамытушылық сабақтар

Топпен жоспар бойынша     жаттығулар

5 сынып

Қазан


Хаттама

4

«Педагогикалық ұжыммен     түзету дамыту жұмыстары»

«Жас маман алға бас қадам» тренинг сабақ


Жас мамандар

Қыркүйек


Хаттама

5

Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен  

Жекеше және топен жұмыс жасау

1-11 сынып

Жыл бойы


Жеке жұмыс

6

Отбасылық құндылықтарды нығайту

«Отбасы адам тұлғасының бесігі»

Ата-анамен


7

9-11 сынып оқушыларымен түзету -дамыту жұмыстары


«Сенім менің серігім» 

«ҰБТға сеніммен барайық»

9-11 сынып

Қыркүйек 


Хаттама

8

Дарынды оқушыларға арналған тұлғалық өсудің тренингтік сабақтары


Тренинг

Дарынды оқушылар

Жыл бойы


Хаттама

III. Профилактика және психологиялық ағарту

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Ұжымның психологиялық ахуалы        

«Бірлігі жарасқан ұжым»


Желтоқсан


Хаттама


2

«Өмір мен саған құштармын»   

Шығарма ,эссе

1-4 сынып

5-8 сынып

Желтоқсан


Хаттама

3

Психологиялық сүйемелдеу жұмыстары

«Менің болашақ мамандығым» дөңгелек үстел

9 сынып

  Қараша


Хаттама

4

Педагогикалық ұжыммен ағарту жұмыстары

Баяндамалар

Мұғалімдер

Тоқсанына бір рет



5

Ата  аналарамен ағарту жұмыстары

«тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы» 

Ата-аналар

Ақпан


Хаттама

6

Оқушылармен ағарту жұмыстары

Баяндама, түсіндірме жұмыстары

1-11 сынып оқушылары

Жыл бойы



IV. Консультация беру

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

1-5 сынып оқушыларының диагностика қортындысы бойынша сынып жетекшілеріне, ата-аналарына және мұғалімдерге

психологиялық кеңес беру

1,5 сынып ата-аналары, сынып жетекшілер, мұғалімдер

2 тоқсан

Қараша



2

Ата-аналардың  оқушылардың отбасындағы қарым қатынас мәселелері бойынша кеңес беру

психологиялық кеңес беру

Жалпы ата-аналар

Оқу жыл бойы


Хаттама

3

Мектеп бітіруші түлектерге және ата-аналарға емтихан кезіндегі келеңсіздіктерді алдын-алу

Психололгиялық кеңес

Ата-аналар,оқушылар

Оқу жылы бойынша


Хаттама

4

Олимпиадаларға дайындық ғылыми жобаларды, конкурстарды қорғау процесінде дарынды оқушыларға кеңес беру

психологиялық кеңес беру

5-11 сынып

Жыл бойы


Хаттама

5

0-11 сынып оқушыларына сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру

психологиялық кеңес беру

0-11 сынып оқушылары

Жыл бойы


Тіркеу журналы

V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Жоғарғы сынып оқушылырымен жаттығуларды дайындау

-өзіне деген сенімділік

Топпен


Оқу жылы бойы



2

Жылдық жоспар құру

Жекеше,

Әкімшілікпен бірге


Тамыз



3

Басқа мектептердің педагог психологтардың тәжірибе алмасу

Бірлескен жұмыс


Оқу жылы бойы



4

Ата-аналар,оқушыларға ж/е мұғалімдерге кеңес беру материалдарын қарастыру

Жекеше


Оқу жылы бойы



5

Түзету және ағарту жұмыстарына материал жинақтау

Жекеше


Тамыз-қыркүйек



6

Дамуында поталогиялық ауытқуы бар балалардың құжаттарын дайындау

          Жекеше


Сәуір



7

Диагностикалық әдістеме жинақтарын қарастыру.Әдістемелерді жинақтау

Жекеше


Тамыз,

оқу жылы бойы



8

Түзету-дамыту бағдарламасын,әдістеме-лерді топтастыру .

Жекеше


Оқу жылы бойы



VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі

Есеп беру

0-11 сынып

Жартыжылдық жылдық


Аудандық ББ

2

Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу бойынша мектеп психологының атқарылған жұмысының есебі

Есеп беру

0-11 сынып

Жартыжылдық жылдық


Аудандық ББ











Мектеп психологтары:                               Чокенова С.К

                                                                    Болат Е.М 



]]>
Бекітемін 

мектеп директоры 

_________Б.М Қамзина



«№1 Жамбыл атындағы орта мектеп» МКМ 

Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары

Мақсаты:

Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;

2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;

3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;

4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;

5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;

6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;

7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.

Бағыттары:

1. Психодиагностика

2. Кеңес беру жұмысы.

3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.

4. Дамыту және түзету жұмыстары.

5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.



  № 

  р/с


Іс-шаралар


Жұмыс түрлері


Нысананалы топ


Орындау мерзімі


Ескертулер


Есептілік нысаны

  1

1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы ,    мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу

Керн Йирасек тесті

1 сынып

Қыркүйек 


Хаттама


  2

Cенім поштасы

Сұрақ-жауап (хат жазу)

1-11сынып

Оқу жылы бойы



Аутодистру-ктивтік мінез-құлықты анық.мүш.

Отырысы

  3

Кәмелетке толмағандардың аутодиструктивтік ықпал етуші жағдайлар мен себептерді анықтау тобының жұмысы

М.Фергюсон мен Д.Расселдің жалғыздық сезімін анықтау әдістемесі


8-11 сынып

Қыркүйек


Хаттама

  4

МАД мектепке психологиялық дайындығын зерттеу

С.А.Банковтың әдістемесі


Қыркүйек


Анықтама

  5






5 сынып оқушыларына диагностика жүргізу     (Орта буынға бейімделуін анықтау).

5 сынып оқушыларының қатысуымен

Топтық әдістемелер жинағы. 

5 сынып

Қазан 





Кіші пед кеңес 



  6

Мамандық бағытын анықтау

«Дж Голланд» тұлға типтерін анықтау

9-11 сынып

Желтоқсан


Хаттама

  7

Мектеп оқушыларының танымдық процестерін анықтау 

Сөздер қатарын есте сақтау әдістемесі

3-4 сынып

Қаңтар


Хаттама

  8

МАД тобының мектепке психологиялық дайындығы

С А.Банковтың әдістемесі

МАД

Наурыз


Хаттама

9

Социометриялық әдістеме

5-8 сынып оқушыларымен социометриялық зерттеу

5-8 сынып




Қазан



Сынып жетекшілер отырысында

10








«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Балаларға қатысты қатыгездік және оның денсаулыққа тигізер     кері әсері»

«Мен зорлық зомбылыққа қарсымын» сауалнама

«Зорлық зомбылық туралы не ойлаймын» сауалнама

5-7 сынып

8-11 сынып

Қазан

Қаңтар


Хаттама

11

Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс

Әдістеме     тест,анкета

Темперамент тип анықтау

1-11 сынып

Қараша



Хаттама

12

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық үрдістері зерттеу

     2-3 сынып оқушылармен тестілеу

2-3 сынып

Қараша

Қаңтар


Хаттама

13

Мектепке мотивациясын зерттеу

1-4 сынып оқушыларымен

Сауалнама (Н.Г.Лусканов)

1-4  сынып

Қазан


Хаттама

14

9 сынып оқушыларын кәсіптік бағдар бойынша зерттеу,жоғарғы буынға бейімдеу. 

Климов әдістемесі

Мектептегі мазасыздануды анықтау

Филипс тесті

9-11 сынып

Қараша

Ақпан


Хаттама

15

11 сынып оқушыларын ҰБТ-ге психологиялық дайындық жұмыстары

Әдістемелер жиынтығы

11 сынып

Ай сайын


Хаттама

16

Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын анықтау

Әдістемелер жинағы

Даярлық тобы

Сәуір-мамыр


Хаттама

17

4 сынып оқушыларына психологиялық диагностика. Ерік -жігердің жетілуі эмоционалдық жетілуі

4 сынып оқушыларының топтамалық фронталдық зерттеу әдістемесі

4 сынып

Сауір-мамыр


Хаттама

18

Педагогикалық ұжымға психологиялық қолдау

Баяндама-презентация,

жаттығулар

Мұғалімдер

Жыл бойы


Хаттама

19

Ата-аналармен оқушылардың қарым-қатынасын 

Анықтау

Тест.Сауалнама

1-11

Қаңтар Ақпан


Хаттама








ІІ. Түзету-дамыту жұмысы

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Түзету-дамытуды қажет ететін «үйден оқитын» оқушылармен жұмыс  

Арнайы бағдарлама бойынша

Үйден оқытылатын оқушылар

Тоқсанына  1 рет



2

1 сынып оқушыларымен түзету дамыту жұмысы

Топпен жаттығу

тренинг

  1. сынып

Қыркүйек



Хаттама



3

5 сынып оқушыларымен диагностика қортындысы бойынша коррекциялық дамытушылық сабақтар

Топпен жоспар бойынша     жаттығулар

5 сынып

Қазан


Хаттама

4

«Педагогикалық ұжыммен     түзету дамыту жұмыстары»

«Жас маман алға бас қадам» тренинг сабақ


Жас мамандар

Қыркүйек


Хаттама

5

Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен  

Жекеше және топен жұмыс жасау

1-11 сынып

Жыл бойы


Жеке жұмыс

6

Отбасылық құндылықтарды нығайту

«Отбасы адам тұлғасының бесігі»

Ата-анамен


7

9-11 сынып оқушыларымен түзету -дамыту жұмыстары


«Сенім менің серігім» 

«ҰБТға сеніммен барайық»

9-11 сынып

Қыркүйек 


Хаттама

8

Дарынды оқушыларға арналған тұлғалық өсудің тренингтік сабақтары


Тренинг

Дарынды оқушылар

Жыл бойы


Хаттама

III. Профилактика және психологиялық ағарту

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Ұжымның психологиялық ахуалы        

«Бірлігі жарасқан ұжым»


Желтоқсан


Хаттама


2

«Өмір мен саған құштармын»   

Шығарма ,эссе

1-4 сынып

5-8 сынып

Желтоқсан


Хаттама

3

Психологиялық сүйемелдеу жұмыстары

«Менің болашақ мамандығым» дөңгелек үстел

9 сынып

  Қараша


Хаттама

4

Педагогикалық ұжыммен ағарту жұмыстары

Баяндамалар

Мұғалімдер

Тоқсанына бір рет



5

Ата  аналарамен ағарту жұмыстары

«тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы» 

Ата-аналар

Ақпан


Хаттама

6

Оқушылармен ағарту жұмыстары

Баяндама, түсіндірме жұмыстары

1-11 сынып оқушылары

Жыл бойы



IV. Консультация беру

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

1-5 сынып оқушыларының диагностика қортындысы бойынша сынып жетекшілеріне, ата-аналарына және мұғалімдерге

психологиялық кеңес беру

1,5 сынып ата-аналары, сынып жетекшілер, мұғалімдер

2 тоқсан

Қараша



2

Ата-аналардың  оқушылардың отбасындағы қарым қатынас мәселелері бойынша кеңес беру

психологиялық кеңес беру

Жалпы ата-аналар

Оқу жыл бойы


Хаттама

3

Мектеп бітіруші түлектерге және ата-аналарға емтихан кезіндегі келеңсіздіктерді алдын-алу

Психололгиялық кеңес

Ата-аналар,оқушылар

Оқу жылы бойынша


Хаттама

4

Олимпиадаларға дайындық ғылыми жобаларды, конкурстарды қорғау процесінде дарынды оқушыларға кеңес беру

психологиялық кеңес беру

5-11 сынып

Жыл бойы


Хаттама

5

0-11 сынып оқушыларына сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру

психологиялық кеңес беру

0-11 сынып оқушылары

Жыл бойы


Тіркеу журналы

V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Жоғарғы сынып оқушылырымен жаттығуларды дайындау

-өзіне деген сенімділік

Топпен


Оқу жылы бойы



2

Жылдық жоспар құру

Жекеше,

Әкімшілікпен бірге


Тамыз



3

Басқа мектептердің педагог психологтардың тәжірибе алмасу

Бірлескен жұмыс


Оқу жылы бойы



4

Ата-аналар,оқушыларға ж/е мұғалімдерге кеңес беру материалдарын қарастыру

Жекеше


Оқу жылы бойы



5

Түзету және ағарту жұмыстарына материал жинақтау

Жекеше


Тамыз-қыркүйек



6

Дамуында поталогиялық ауытқуы бар балалардың құжаттарын дайындау

          Жекеше


Сәуір



7

Диагностикалық әдістеме жинақтарын қарастыру.Әдістемелерді жинақтау

Жекеше


Тамыз,

оқу жылы бойы



8

Түзету-дамыту бағдарламасын,әдістеме-лерді топтастыру .

Жекеше


Оқу жылы бойы



VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі

Есеп беру

0-11 сынып

Жартыжылдық жылдық


Аудандық ББ

2

Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу бойынша мектеп психологының атқарылған жұмысының есебі

Есеп беру

0-11 сынып

Жартыжылдық жылдық


Аудандық ББ











Мектеп психологтары:                               Чокенова С.К

                                                                    Болат Е.М 



]]>
admin Tue, 19 Apr 2022 03:25:29 +0600
Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары https://1-zhambyl.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/149-psihologijaly-yzmet-2021-2022-ou-zhylynday-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://1-zhambyl.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/149-psihologijaly-yzmet-2021-2022-ou-zhylynday-zhyldy-zhmys-zhospary.html мектеп директоры
_________Б.М Қамзина


«№1 Жамбыл атындағы орта мектеп» МКМ
Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Кеңес беру жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Дамыту және түзету жұмыстары.
5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.



р/с
Іс-шаралар
Жұмыс түрлері
Нысананалы топ
Орындау мерзімі
Ескертулер
Есептілік нысаны
1 1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы , мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу Керн Йирасек тесті 1 сынып Қыркүйек Хаттама

2 Cенім поштасы Сұрақ-жауап (хат жазу) 1-11сынып Оқу жылы бойы
Аутодистру-ктивтік мінез-құлықты анық.мүш.
Отырысы
3 Кәмелетке толмағандардың аутодиструктивтік ықпал етуші жағдайлар мен себептерді анықтау тобының жұмысы М.Фергюсон мен Д.Расселдің жалғыздық сезімін анықтау әдістемесі
8-11 сынып Қыркүйек Хаттама
4 МАД мектепке психологиялық дайындығын зерттеу С.А.Банковтың әдістемесі Қыркүйек Анықтама
5




5 сынып оқушыларына диагностика жүргізу (Орта буынға бейімделуін анықтау). 5 сынып оқушыларының қатысуымен
Топтық әдістемелер жинағы. 5 сынып Қазан


Кіші пед кеңес


6 Мамандық бағытын анықтау «Дж Голланд» тұлға типтерін анықтау 9-11 сынып Желтоқсан Хаттама
7 Мектеп оқушыларының танымдық процестерін анықтау Сөздер қатарын есте сақтау әдістемесі 3-4 сынып Қаңтар Хаттама
8 МАД тобының мектепке психологиялық дайындығы С А.Банковтың әдістемесі МАД Наурыз Хаттама
9 Социометриялық әдістеме 5-8 сынып оқушыларымен социометриялық зерттеу 5-8 сынып


Қазан
Сынып жетекшілер отырысында
10






«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Балаларға қатысты қатыгездік және оның денсаулыққа тигізер кері әсері» «Мен зорлық зомбылыққа қарсымын» сауалнама
«Зорлық зомбылық туралы не ойлаймын» сауалнама 5-7 сынып
8-11 сынып Қазан
Қаңтар Хаттама
11 Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс Әдістеме тест,анкета
Темперамент тип анықтау 1-11 сынып Қараша
Хаттама
12 Бастауыш сынып оқушыларының танымдық үрдістері зерттеу 2-3 сынып оқушылармен тестілеу 2-3 сынып Қараша
Қаңтар Хаттама
13 Мектепке мотивациясын зерттеу 1-4 сынып оқушыларымен
Сауалнама (Н.Г.Лусканов) 1-4 сынып Қазан Хаттама
14 9 сынып оқушыларын кәсіптік бағдар бойынша зерттеу,жоғарғы буынға бейімдеу. Климов әдістемесі
Мектептегі мазасыздануды анықтау
Филипс тесті 9-11 сынып Қараша
Ақпан Хаттама
15 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ге психологиялық дайындық жұмыстары Әдістемелер жиынтығы 11 сынып Ай сайын Хаттама
16 Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын анықтау Әдістемелер жинағы Даярлық тобы Сәуір-мамыр Хаттама
17 4 сынып оқушыларына психологиялық диагностика. Ерік -жігердің жетілуі эмоционалдық жетілуі 4 сынып оқушыларының топтамалық фронталдық зерттеу әдістемесі 4 сынып Сауір-мамыр Хаттама
18 Педагогикалық ұжымға психологиялық қолдау Баяндама-презентация,
жаттығулар Мұғалімдер Жыл бойы Хаттама
19 Ата-аналармен оқушылардың қарым-қатынасын
Анықтау Тест.Сауалнама 1-11 Қаңтар Ақпан Хаттама

ІІ. Түзету-дамыту жұмысы
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 Түзету-дамытуды қажет ететін «үйден оқитын» оқушылармен жұмыс Арнайы бағдарлама бойынша Үйден оқытылатын оқушылар Тоқсанына 1 рет
2 1 сынып оқушыларымен түзету дамыту жұмысы Топпен жаттығу
тренинг 1- сынып Қыркүйек
Хаттама

3 5 сынып оқушыларымен диагностика қортындысы бойынша коррекциялық дамытушылық сабақтар Топпен жоспар бойынша жаттығулар 5 сынып Қазан Хаттама
4 «Педагогикалық ұжыммен түзету дамыту жұмыстары» «Жас маман алға бас қадам» тренинг сабақ
Жас мамандар Қыркүйек Хаттама
5 Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен Жекеше және топен жұмыс жасау 1-11 сынып Жыл бойы Жеке жұмыс
6 Отбасылық құндылықтарды нығайту «Отбасы адам тұлғасының бесігі» Ата-анамен
7 9-11 сынып оқушыларымен түзету -дамыту жұмыстары
«Сенім менің серігім»
«ҰБТға сеніммен барайық» 9-11 сынып Қыркүйек Хаттама
8 Дарынды оқушыларға арналған тұлғалық өсудің тренингтік сабақтары
Тренинг Дарынды оқушылар Жыл бойы Хаттама
III. Профилактика және психологиялық ағарту
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 Ұжымның психологиялық ахуалы «Бірлігі жарасқан ұжым» Желтоқсан Хаттама

2 «Өмір мен саған құштармын» Шығарма ,эссе 1-4 сынып
5-8 сынып Желтоқсан Хаттама
3 Психологиялық сүйемелдеу жұмыстары «Менің болашақ мамандығым» дөңгелек үстел 9 сынып Қараша Хаттама
4 Педагогикалық ұжыммен ағарту жұмыстары Баяндамалар Мұғалімдер Тоқсанына бір рет
5 Ата – аналарамен ағарту жұмыстары «тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы» Ата-аналар Ақпан Хаттама
6 Оқушылармен ағарту жұмыстары Баяндама, түсіндірме жұмыстары 1-11 сынып оқушылары Жыл бойы
IV. Консультация беру
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 1-5 сынып оқушыларының диагностика қортындысы бойынша сынып жетекшілеріне, ата-аналарына және мұғалімдерге психологиялық кеңес беру 1,5 сынып ата-аналары, сынып жетекшілер, мұғалімдер 2 тоқсан
Қараша
2 Ата-аналардың оқушылардың отбасындағы қарым қатынас мәселелері бойынша кеңес беру психологиялық кеңес беру Жалпы ата-аналар Оқу жыл бойы Хаттама
3 Мектеп бітіруші түлектерге және ата-аналарға емтихан кезіндегі келеңсіздіктерді алдын-алу Психололгиялық кеңес Ата-аналар,оқушылар Оқу жылы бойынша Хаттама
4 Олимпиадаларға дайындық ғылыми жобаларды, конкурстарды қорғау процесінде дарынды оқушыларға кеңес беру психологиялық кеңес беру 5-11 сынып Жыл бойы Хаттама
5 0-11 сынып оқушыларына сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру психологиялық кеңес беру 0-11 сынып оқушылары Жыл бойы Тіркеу журналы
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 Жоғарғы сынып оқушылырымен жаттығуларды дайындау
-өзіне деген сенімділік Топпен Оқу жылы бойы
2 Жылдық жоспар құру Жекеше,
Әкімшілікпен бірге Тамыз
3 Басқа мектептердің педагог психологтардың тәжірибе алмасу Бірлескен жұмыс Оқу жылы бойы
4 Ата-аналар,оқушыларға ж/е мұғалімдерге кеңес беру материалдарын қарастыру Жекеше Оқу жылы бойы
5 Түзету және ағарту жұмыстарына материал жинақтау Жекеше Тамыз-қыркүйек
6 Дамуында поталогиялық ауытқуы бар балалардың құжаттарын дайындау Жекеше Сәуір
7 Диагностикалық әдістеме жинақтарын қарастыру.Әдістемелерді жинақтау Жекеше Тамыз,
оқу жылы бойы
8 Түзету-дамыту бағдарламасын,әдістеме-лерді топтастыру . Жекеше Оқу жылы бойы
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі Есеп беру 0-11 сынып Жартыжылдық жылдық Аудандық ББ
2 Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу бойынша мектеп психологының атқарылған жұмысының есебі Есеп беру 0-11 сынып Жартыжылдық жылдық Аудандық ББ

Мектеп психологтары: Чокенова С.К
Болат Е.М


]]>
мектеп директоры
_________Б.М Қамзина


«№1 Жамбыл атындағы орта мектеп» МКМ
Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Кеңес беру жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Дамыту және түзету жұмыстары.
5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.



р/с
Іс-шаралар
Жұмыс түрлері
Нысананалы топ
Орындау мерзімі
Ескертулер
Есептілік нысаны
1 1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы , мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу Керн Йирасек тесті 1 сынып Қыркүйек Хаттама

2 Cенім поштасы Сұрақ-жауап (хат жазу) 1-11сынып Оқу жылы бойы
Аутодистру-ктивтік мінез-құлықты анық.мүш.
Отырысы
3 Кәмелетке толмағандардың аутодиструктивтік ықпал етуші жағдайлар мен себептерді анықтау тобының жұмысы М.Фергюсон мен Д.Расселдің жалғыздық сезімін анықтау әдістемесі
8-11 сынып Қыркүйек Хаттама
4 МАД мектепке психологиялық дайындығын зерттеу С.А.Банковтың әдістемесі Қыркүйек Анықтама
5




5 сынып оқушыларына диагностика жүргізу (Орта буынға бейімделуін анықтау). 5 сынып оқушыларының қатысуымен
Топтық әдістемелер жинағы. 5 сынып Қазан


Кіші пед кеңес


6 Мамандық бағытын анықтау «Дж Голланд» тұлға типтерін анықтау 9-11 сынып Желтоқсан Хаттама
7 Мектеп оқушыларының танымдық процестерін анықтау Сөздер қатарын есте сақтау әдістемесі 3-4 сынып Қаңтар Хаттама
8 МАД тобының мектепке психологиялық дайындығы С А.Банковтың әдістемесі МАД Наурыз Хаттама
9 Социометриялық әдістеме 5-8 сынып оқушыларымен социометриялық зерттеу 5-8 сынып


Қазан
Сынып жетекшілер отырысында
10






«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Балаларға қатысты қатыгездік және оның денсаулыққа тигізер кері әсері» «Мен зорлық зомбылыққа қарсымын» сауалнама
«Зорлық зомбылық туралы не ойлаймын» сауалнама 5-7 сынып
8-11 сынып Қазан
Қаңтар Хаттама
11 Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс Әдістеме тест,анкета
Темперамент тип анықтау 1-11 сынып Қараша
Хаттама
12 Бастауыш сынып оқушыларының танымдық үрдістері зерттеу 2-3 сынып оқушылармен тестілеу 2-3 сынып Қараша
Қаңтар Хаттама
13 Мектепке мотивациясын зерттеу 1-4 сынып оқушыларымен
Сауалнама (Н.Г.Лусканов) 1-4 сынып Қазан Хаттама
14 9 сынып оқушыларын кәсіптік бағдар бойынша зерттеу,жоғарғы буынға бейімдеу. Климов әдістемесі
Мектептегі мазасыздануды анықтау
Филипс тесті 9-11 сынып Қараша
Ақпан Хаттама
15 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ге психологиялық дайындық жұмыстары Әдістемелер жиынтығы 11 сынып Ай сайын Хаттама
16 Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын анықтау Әдістемелер жинағы Даярлық тобы Сәуір-мамыр Хаттама
17 4 сынып оқушыларына психологиялық диагностика. Ерік -жігердің жетілуі эмоционалдық жетілуі 4 сынып оқушыларының топтамалық фронталдық зерттеу әдістемесі 4 сынып Сауір-мамыр Хаттама
18 Педагогикалық ұжымға психологиялық қолдау Баяндама-презентация,
жаттығулар Мұғалімдер Жыл бойы Хаттама
19 Ата-аналармен оқушылардың қарым-қатынасын
Анықтау Тест.Сауалнама 1-11 Қаңтар Ақпан Хаттама

ІІ. Түзету-дамыту жұмысы
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 Түзету-дамытуды қажет ететін «үйден оқитын» оқушылармен жұмыс Арнайы бағдарлама бойынша Үйден оқытылатын оқушылар Тоқсанына 1 рет
2 1 сынып оқушыларымен түзету дамыту жұмысы Топпен жаттығу
тренинг 1- сынып Қыркүйек
Хаттама

3 5 сынып оқушыларымен диагностика қортындысы бойынша коррекциялық дамытушылық сабақтар Топпен жоспар бойынша жаттығулар 5 сынып Қазан Хаттама
4 «Педагогикалық ұжыммен түзету дамыту жұмыстары» «Жас маман алға бас қадам» тренинг сабақ
Жас мамандар Қыркүйек Хаттама
5 Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен Жекеше және топен жұмыс жасау 1-11 сынып Жыл бойы Жеке жұмыс
6 Отбасылық құндылықтарды нығайту «Отбасы адам тұлғасының бесігі» Ата-анамен
7 9-11 сынып оқушыларымен түзету -дамыту жұмыстары
«Сенім менің серігім»
«ҰБТға сеніммен барайық» 9-11 сынып Қыркүйек Хаттама
8 Дарынды оқушыларға арналған тұлғалық өсудің тренингтік сабақтары
Тренинг Дарынды оқушылар Жыл бойы Хаттама
III. Профилактика және психологиялық ағарту
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 Ұжымның психологиялық ахуалы «Бірлігі жарасқан ұжым» Желтоқсан Хаттама

2 «Өмір мен саған құштармын» Шығарма ,эссе 1-4 сынып
5-8 сынып Желтоқсан Хаттама
3 Психологиялық сүйемелдеу жұмыстары «Менің болашақ мамандығым» дөңгелек үстел 9 сынып Қараша Хаттама
4 Педагогикалық ұжыммен ағарту жұмыстары Баяндамалар Мұғалімдер Тоқсанына бір рет
5 Ата – аналарамен ағарту жұмыстары «тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы» Ата-аналар Ақпан Хаттама
6 Оқушылармен ағарту жұмыстары Баяндама, түсіндірме жұмыстары 1-11 сынып оқушылары Жыл бойы
IV. Консультация беру
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 1-5 сынып оқушыларының диагностика қортындысы бойынша сынып жетекшілеріне, ата-аналарына және мұғалімдерге психологиялық кеңес беру 1,5 сынып ата-аналары, сынып жетекшілер, мұғалімдер 2 тоқсан
Қараша
2 Ата-аналардың оқушылардың отбасындағы қарым қатынас мәселелері бойынша кеңес беру психологиялық кеңес беру Жалпы ата-аналар Оқу жыл бойы Хаттама
3 Мектеп бітіруші түлектерге және ата-аналарға емтихан кезіндегі келеңсіздіктерді алдын-алу Психололгиялық кеңес Ата-аналар,оқушылар Оқу жылы бойынша Хаттама
4 Олимпиадаларға дайындық ғылыми жобаларды, конкурстарды қорғау процесінде дарынды оқушыларға кеңес беру психологиялық кеңес беру 5-11 сынып Жыл бойы Хаттама
5 0-11 сынып оқушыларына сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру психологиялық кеңес беру 0-11 сынып оқушылары Жыл бойы Тіркеу журналы
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 Жоғарғы сынып оқушылырымен жаттығуларды дайындау
-өзіне деген сенімділік Топпен Оқу жылы бойы
2 Жылдық жоспар құру Жекеше,
Әкімшілікпен бірге Тамыз
3 Басқа мектептердің педагог психологтардың тәжірибе алмасу Бірлескен жұмыс Оқу жылы бойы
4 Ата-аналар,оқушыларға ж/е мұғалімдерге кеңес беру материалдарын қарастыру Жекеше Оқу жылы бойы
5 Түзету және ағарту жұмыстарына материал жинақтау Жекеше Тамыз-қыркүйек
6 Дамуында поталогиялық ауытқуы бар балалардың құжаттарын дайындау Жекеше Сәуір
7 Диагностикалық әдістеме жинақтарын қарастыру.Әдістемелерді жинақтау Жекеше Тамыз,
оқу жылы бойы
8 Түзету-дамыту бағдарламасын,әдістеме-лерді топтастыру . Жекеше Оқу жылы бойы
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер
№ р/с Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Ескертулер Есептілік нысаны
1 Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі Есеп беру 0-11 сынып Жартыжылдық жылдық Аудандық ББ
2 Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу бойынша мектеп психологының атқарылған жұмысының есебі Есеп беру 0-11 сынып Жартыжылдық жылдық Аудандық ББ

Мектеп психологтары: Чокенова С.К
Болат Е.М


]]>
admin Mon, 21 Feb 2022 17:10:11 +0600